کایوت ها مونترال را نگران کردند

به گزارش مهسان بلاگ، در روزهای اخیر، چندین نفر از ساکنان شرق مونترال در طول پیاده روی روزانه کایوت ها را دیده اند.

کایوت ها مونترال را نگران کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، با توجه به این شرایط که به نظر می رسد هنوز به وسیله مقامات کنترل نشده است، شهرداری مونترال تصمیم گرفت پارک Coulée-Grou در مجاورت Pointe-aux-Trembles را در تاریخ 13 ژوئن تا اطلاع ثانوی به روی همه ببندد.

در تاریخ 18 جولای، پارک همچنان بسته بود و فقط جهت دوچرخه سواری برای تردد دوچرخه سوارها باز مانده است.

در بیانیه شهرداری مونترال اعلام شده که این حیوان که عموماً خطرناک نیست، می تواند در حضور سگ ها به سرعت هیجان زده و تهدید گردد؛ به ویژه در این زمان از سال و برای دفاع از توله هایش.

از تابستان گذشته تا کنون بارها ساکنان این منطقه با چنین مسئله ای روبرو شده اند و شاهد این بوده اند که چند کایوت در جنگل های این منطقه پرسه می زدند. شهرداری توصیه نموده که قبل از طلوع یا بعد از غروب با حیوانات خانگی خود بیرون نروند.

جدیدترین مطالب

مونترال و تورنتو در بین شهرهای برتر دنیا

کوشش برای مهار آتش در ساحل جنوبی مونترال

برگزاری فستیوال دوچرخه سواری آخر هفته در مونترال

کوزا شو؛ ادای احترام به سنت سیرک

طبق شواهد جمع آوری شده به وسیله Journal de Montréal، وجود حیوان باعث چندین حادثه خطرناک و حتی مرگ یک سگ کوچک شده است. این شرایط نگران کننده از بهار سال جاری چندین ماه است که ادامه دارد، طوماری به وسیله بیش از 90 نفر امضا شده تا شهرداری را به واکنش سریع تر وادار کند.

در صورت روبه رو شدن با یک کایوت، توصیه می گردد آرامش خود را حفظ کنید، فضای مورد احتیاج برای فرار به حیوان بدهید، بدون اینکه پشتتان را به او کنید فاصله بگیرید، تماس چشمی نداشته باشید و فرار نکنید. سگ هایتان باید در بند و آرام بمانند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109166

به "کایوت ها مونترال را نگران کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کایوت ها مونترال را نگران کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید