کتک زدن وحشیانه دزد فوتبالیست مشهور در زندان

به گزارش مهسان بلاگ، سارقی که قصد دزدی از مسوت اوزیل، ستاره آلمانی فوتبال را داشت، پس از دستگیری، به علت رنگین پوست بودن توسط زندانبان نژاد پرست مورد ضرب و شتم نهاده شد.

کتک زدن وحشیانه دزد فوتبالیست مشهور در زندان

به گزارش خبرنگار ، چند روز پیش بود که خبر حمله مسلحانه به مسوت اوزیل، ستاره مطرح فوتبال تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال منتشر شد، در این حادثه دو سارق موتور سوار به خودرو مسوت اوزیل نزدیک شده و با سلاح سرد وی را تهدید می نمایند، اوزیل با همسر خود در منطقه ای در شمال لندن در کنار خیابان توقف نموده بود که دو سارق چاقو به دست را بیرون خودرو خود دید. دو سارق سعی داشتند تا خودرو و وسایل ستاره فوتبال تیم آرسنال را به سرقت ببرند اما کولاسیناچ، همبازی اوزیل در تیم آرسنال نیز که در همان مکان حضور داشت، با شجاعت خود، دو سارق را فراری می دهد (ویدئوی زیر). تا انتها همان روز دو سارق دستگیر می شوند.

به تازگی ویدئویی از یکی از سارقان با نام اشلی اسمیت منتشر شده که نشان می دهد او به صورت وحشیانه ای در زندان لندن، در حال کتک خوردن است. وی که سابقه سرقت های فراوانی در پرونده خود داشت، به زندان HMP Pentonville منتقل شد و گفته می گردد که از طرف دادگاه به 10 سال حبس محکوم شده است.

در ویدئوی منتشر شده، اشلی اسمیت در گوشه ای از زندان در حالی که بر روی زمین افتاده و از شدت ضربات وارده، خون ریزی شدیدی دارد، به زندانبان التماس می نماید که وی را کتک نزند، سارق نگون بخت می گوید که سارقی کار او نیست و اشتباهی انجام شده است. اما زندانبان با مشت و لگد سارق را کتک می زند و به او توهین می نماید.

این ویدئو نشان دهنده بی قانونی در زندان های انگلیس است، زندانبان هیچ حقی در کتک زدن زندانیان خود ندارد و این مسئاله غیرقابل توجیه است، نکته جالب آن است که زندانبان از کار خود ویدئویی گرفته و آن را منتشر نموده است. چیزی که واضح است آن است که زندانبان به علت رنگ پوست سارق به او رحم ننموده و به او آسیب می زند، نژادپرستی در انگلیس ریشه ای طولانی دارد و بعضی از انگلیسی ها هنوز هم رنگین پوست ها را برده خود می پندارند، به احتمال فراوان زندانبان انگلیسی نیز به همین علت، زندانی رنگین پوست خود را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

مسئله نژادپرستی در فوتبال انگلیس و به طور کلی در اروپا نیز به شکل گسترده ای رواج پیدا نموده و هر روزه شاهد انتشار تصاویری از توهین های نژادپرستانه تماشاگران فوتبال در اروپا به بازیکنان رنگین پوست هستیم. توهین به تامی آبراهام، مهاجم جوان تیم چلسی انگلیس و توهین های نژادپرستانه به ماریو بالوتلی بازیکن سیاه پوست ایتالیایی که با واکنش وی همراه شد، از جمله این موارد است.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26507

به "کتک زدن وحشیانه دزد فوتبالیست مشهور در زندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتک زدن وحشیانه دزد فوتبالیست مشهور در زندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید