کدام برندها بهترین انواع کفشورهای خارجی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

به گزارش مهسان بلاگ، کفشور خطی؛ تجهیزی توکاری که حتما باید نمونه های باکیفیت آن را تهیه کنید

برندهای مختلفی انواع کفشور خطی را تولید و به بازار عرضه می کنند. محصولات هرکدام از این برندها با توجه به مقدار کیفیت و همین طور سابقه برند در بازه قیمتی متفاوتی قرار می گیرند.

کدام برندها بهترین انواع کفشورهای خارجی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

GEBERIT،Bonomini، Easy Drain از جمله برندهای خارجی کفشور خطی هستند. هرکدام از این برندهای کفشور خطی را در طرح ها و مدل های مختلف تولید می کنند و می توانند تقریبا تمام سلیقه ها را پوشش دهند. در این مطلب با دو برند حرفه ای و محبوب که در ایران هم امکان خرید دارند آشنا می شویم.

لزوم خرید کفشور خطی از برندهای معتبر

برندهای فیک و یا اورجینال اما اقتصادی زیادی امروزه انواع کفشور خطی را تولید و به بازار عرضه می کنند. با توجه به اینکه این برندها کفشورهای خود را با قیمت مناسبی عرضه می کنند، چه لزومی دارد که حتما کفشور خطی دلخواه خود را از برندهای اورجینال معروف تهیه کنیم؟ در ادامه این سوال را پاسخ داده ایم.

کیفیت و طول عمر بالا

یکی از مهم ترین دلایلی که شما را ترغیب می کند تا به سراغ کفشورهای اورجینال بروید، کیفیت و طول عمر بالای آن ها است. برندهای فیک و برندهای اقتصادی، برای تعدیل هزینه ها، در ساخت کفشورهای خطی از متریال با کیفیت پایین تری استفاده می کنند. متریال بی کیفیت هم طول عمر چندان بالایی ندارند و همین باعث می گردد که بعد از مدتی مجبور به تعویض آن شوید ؛ با توجه به اینکه این آیتم به صورت توکار اجرا می گردد هزینه نگه داری بالا ( تعویض و نوسازی در کف سرویس و عایق کاری مجدد) را ایجاد می کند .

استیل یکی از متریال های متداول در ساخت کفشور های مرغوب است ؛ استیل ها در گریدهای مختلفی ساخته میشوند که بهترین آنها استیل 316L میباشد که علاوه بر استحکام بالا از مقاومت بسیار زیادی در مقابل اسید ها و شوینده های قوی بکار گیری شده برای نظافت در سرویسهای بهداشتی را دارند . این خاصیت باعث میگردد تا کفشور ساخته شده از استیل 316L به مرور زمان خواص متالوژی و ظاهر زیبای اولیه خود را حفظ کرده و در اثر تماس با شوینده ها به مرور سیاه نگردد .

کیفیت کفشورها از همان زمانی که آن ها را در دست می گیرید، مشخص می گردد. کفشورهای بی کیفیت به علت دقت ساخت پایین تر، چندان جلوه زیبایی ندارند .

کفشورهای باکیفیت به مراتب وزن بیشتری نسبت به نمونه های بی کیفیت خود دارند و این از همان لحظه اول که کفشور را در دست می گیرید، مشهود است. همچنین به علت کیفیت بالاتر، کفشورهای باکیفیت، طراحی مناسبی برای اجرا و نگه داری دارند.

کارایی بهتر

کفشورهای ارزان قیمت با مدل های اقتصادی ، قطعا کارایی و دِبی مناسب عبور آب را مانند نمونه اورجینال ندارند. این موضوع بیشتر به نوع طراحی و همین طور کیفیت کفشور در طراحی شیب زیره کفشور و نیز نوع طراحی فیلتر به کار رفته در آن ، برمی گردد. از این رو، اگر به تخلیه سریع آب اهمیت می دهید، توصیه می کنیم که حتما به سراغ کفشورهای از برندهای باکیفیت بروید.

کفشورهای اورجینال زیبایی خاصی دارند

کفشورهایی که از طریق برندهای باکیفیت و برتر ساخته می شوند، به مراتب زیبایی بیشتری نسبت به کفشورهای معمولی دارند. بهترین برندهای تولید کننده کفشور خطی، محصولات خود را در مدل ها و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند که این باعث می گردد که از این کفشورهای بتوانید در انواع سبک های دکوراسیون استفاده کنید. در نتیجه، جلوه نهایی کفشور و فضای مورد نظر، کاملا مطابق با سلیقه شما خواهد بود.

برخی از بهترین برندهای تولید کننده انواع کفشور خطی

همان طور که گفته شد، امروزه برندهای مختلفی انواع کفشور خطی را در مدل های و بازه های قیمتی متفاوت تولید و به بازار عرضه می کنند. در این میان، برندهایی مانند بونومینی، ایزی درین، گبریت و… از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

برند Bonomini ایتالیا

برند بونومینی (Bonomini) یکی از بهترین برندهای خارجی تولید کننده انواع کفشور است که اولین بار در سال 1976 از آن رونمایی شد. این برند در سال 1980 شروع به تولید انواع لوازم و تجهیزات فلزی کرد و بعدها هم وارد صنعت ساخت لوازم و تجهیزات ساختمانی و بهداشتی شد. محصولات این برند از نظر کیفیت در میان برندهای حاضر در ایران حرف اول را می زنند و تنها برند Easy Drain است که با آن در یک رده قرار می گیرد.

برند ایتالیایی Bonomini امروزه انواع کفشورهای خطی را تولید و به بازار عرضه می کند. کفشورهای این برند انواع سبک ها، مدل ها و طرح های مجذوب کننده را شامل می گردد و می توانید از آن ها در انواع سبک ها و طرح ها برای فضاهای مختلف استفاده کنید.

یکی از مزایای کفشور خطی Bonomini بکارگیری خروجی با سایز 90 با خروجی بالای آب ، بواسطه نوع طراحی در مکانیزم در قسمت زیرین این کفشور است :

نکته حائز اهمیت ارائه راهکارهای متنوع و طراحی و ساخت انواع تبدیلهای متنوع جهت اتصال با شبکه فاضلاب در این نوع کفشور است :

  • رابط Mini Drain با خروجی 40 و 50
  • رابط Sogliola با خروجی 40 و 50
  • رابط تبدیل 90 به 50

یکی دیگر از مزایای این کفشور به کار گیری سیفون خشک و یا سیفون تر ، جهت عدم ورود

حشرات موزی و نیز بوی نامطبوع از شبکه فاضلاب است :

از دیگر مزایای کفشور خطی Bonomini امکان توسعه آن در طول ، برای جدا سازی فضاهای سرویس و یا امکان استفاده در سر ریز رینگ استخر می باشد . برای این موضوع می باسیت از سری کانال های پیوسته یا Continous channel این محصول استفاده کنید :

کمپانی Easy Drain ؛ یکی بهترین تولید کننده های کفشور خطی

از جمله بهترین برندهای تولید کننده کفشور خطی EasyDrain است. این برند اولین بار در سال 1928 معرفی گشت. در حال حاضر هم این برند در بیش از 40 کشور دنیا کنندگی فعال دارد. در ایران هم به واسطه بازرگانی کارنو می توانید محصولات ایزی درین را خریداری کنید.

برند ایزی درین همواره تلاش می کند تا باکیفیت ترین کفشورهای خطی را تولید کند. به همین علت است که ایزی درین در کنار برند بونومینی به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده کفشورهای خطی در ایران شناخته می گردد. در ادامه با دو برند اقتصادی نیز آشنا می شوید.

خرید کفشور خطی از بهترین برندهای حاضر در بازار ایران

دو برند بونومینی و ایزی درین از جمله بهترین برندهای تولید کننده انواع کفشور خطی هستند که توصیه می کنیم برای خرید این تجهیز ساختمانی و بهداشتی حتما به سراغ این دو برند بروید. بازرگانی کارنو یکی از مراکز معتبر در زمینه ارائه محصولات این دو برند است که می توانید با مراجعه به سایت آن اقدام به خرید انواع کفشور خطی از دو برند معروف ایزی درین و بونومینی کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109203

به "کدام برندها بهترین انواع کفشورهای خارجی را تولید و به بازار عرضه می کند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کدام برندها بهترین انواع کفشورهای خارجی را تولید و به بازار عرضه می کند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام برندها بهترین انواع کفشورهای خارجی را تولید و به بازار عرضه می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید