کرونا در شرق آسیا، از افزایش فوتی ها در اندونزی و فیلیپین تا تعویق کنکور در هنگ کنگ

به گزارش مهسان بلاگ، کشورهای واقع در آسیای جنوب شرقی شنبه بعد از ظهر از افزایش شمار فوتی ها و مبتلایان به ویروس کرونای جدید خبر دادند.

کرونا در شرق آسیا، از افزایش فوتی ها در اندونزی و فیلیپین تا تعویق کنکور در هنگ کنگ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ویروس کشنده کرونای جدید همچنان در حال قربانی دریافت در اقصی نقاط دنیا است و کشورهای واقع در آسیای جنوب شرقی روز شنبه از افزایش شمار فوتی ها و مبتلایان به این ویروس در کشورهای خود اطلاع دادند.

به نوشته خبرگزای رویترز فیلیپین شنبه بعد از ظهر از مرگ نوزدهمین نفر در این کشور ناشی از ویروس کرونا اطلاع داد. اینک جمع فوتی ها در این کشور به 307 نفر رسید.

دولت فیلییپن برای جلوگیری از شیوع کرونا، بیش از نیمی از جمعیت این کشور را مجبور به ماندن در منازل نموده است.

اندونزی نیز شنبه بعد از ظهر از 81 مورد جدید مبتلا به کرونا اطلاع داد. اندونزی همچنین گفت که 6 نفر دیگر به آمار جانباختگان ناشی از کرونا در این کشور اضافه شده است. تا به امروز 38 نفر در این کشور بابت کرونا جان باخته و 450 نفر نیز به آن مبتلا شده اند. در پایتخت اندونزی نیز به مدت 2 هفته شرایط اضطراری اعلام شده است.

کره جنوبی نیز 147 مورد مبتلای جدید به کرونا و 8 فوتی تازه اطلاع داد. چین،کانون نخست این ویروس مرموز نیز از هفت فوتی جدید و 34 مورد ابتلای تازه به کرونا اطلاع داده است.

دولت محلی هنگ کنگ با توجه به شیوع کرونا، امروز شنبه گفت که تعطیلی مدارس همچنان به قوت خود باقی است و آزمون ورودی دانشگاه ها هم تا 24 آوریل (5 اردیبهشت) به تعویق افتاده است. طبق آمارها، در هنگ کنگ 273 نفر به کرونا مبتلا و 4 نفر جانشان را از دست داده اند.

ویروس کرونا که از اواخر دسامبر 2019 از شهر ووهان چین آغاز به شیوع پیدا کرد و هزاران نفر را در این منطقه درگیر کرد، هم اکنون به یک بیماری همه گیر در دنیا تبدیل شده است .تا به امروز 283061 نفر در دنیا به کرونا مبتلا شده، 11826 نفر جانباخته و 93535 نفر معالجه شدند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/

وبمستر وبلاگ: وبمستر وبلاگ | مجموعه از ترفندها، ابزارها و پکیج های آموزشی برای وبمسترها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40919

به "کرونا در شرق آسیا، از افزایش فوتی ها در اندونزی و فیلیپین تا تعویق کنکور در هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در شرق آسیا، از افزایش فوتی ها در اندونزی و فیلیپین تا تعویق کنکور در هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید