کلنگ فاز اول پست و خط برق دشت آزادگان به زمین زده شد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/خوزستان فاز اول طرح دائم پست برق دشت آزادگان و ورود و خروج خط 400 کیلوولت گتوند-مهزیار در پست دشت آزادگان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار خوزستان کلنگ زنی شد.

کلنگ فاز اول پست و خط برق دشت آزادگان به زمین زده شد

امروز، 17 بهمن ماه فاز اول طرح دائم پست برق 400.132 کیلوولت دشت آزادگان و ورود و خروج خط 400 کیلوولت گتوند-مهزیار در پست دشت آزادگان با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و نماینده دشت آزادگان و هویزه کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگاران، هزینه اجرای این دو طرح بالغ بر یک هزار و 875 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت شده است.

فاز اول طرح دائم پست برق 13.70 درصد پیشرفت داشته و همچنین پیمانکار این طرح شرکت تحکیم سازه راه جنوب است.

پیشرفت فیزیکی پروژه ورود و خروج خط 400 کیلوولت گتوند-مهزیار به طول46 کیلومتر مدار در پست دشت آزادگان نیز 16 درصد است. همچنین پیمانکار این طرح شرکت دنا انرژی است.

قاسم سواعدی، نماینده دشت آزادگان در آیین کلنگ زنی دوطرح شرکت برق منطقه ای خوزستان در دشت آزادگان اظهار کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا شاهد سربلندی و اعتلای کشور باشیم.

وی افزود: از مسئولین برق متشکرم که این پروژه ها را برای دشت آزادگان در نظر گرفتند و دشت آزادگان محروم را در جهت توسعه قرار دادند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: امیدواریم این پروژه عملی و هرچه سریعتر محقق گردد. این پروژه باید در سال گذشته کلنگ زنی می شد اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی عملی نشد.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34513

به "کلنگ فاز اول پست و خط برق دشت آزادگان به زمین زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ فاز اول پست و خط برق دشت آزادگان به زمین زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید