توریست ژاپنی عاشق در پرو به رویایش رسید

به گزارش مهسان بلاگ، پرو سایت باستان شناسی ماچو پیچو را به روی یک توریست که در هنگام کوشش برای بازدید از این مکان باستانی در این کشور گرفتار شده بود، گشود.

توریست ژاپنی عاشق در پرو به رویایش رسید

برای سفر با سفر ارزان به پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

وزیر فرهنگ پرو الخاندرو نرا گفت که پس از ورود توریست ژاپنی به نام جسی کاتایاما به پرو در ماه مارس و مجبور به ماندن در آن، اجازه داد تا وی از قلعه باستانی اینکا بازدید کند. نرا گفت که دیدن سایت ماچو پیچو مانند یک رویا برای کاتایام بود، اما او پس از قرنطینه ای که جهان در 16 مارس شاهد آن بود، قربانی رویای خود شد.

در ماه مارس، مرز های بین المللی بسته شد و مقررات منع رفت و آمد مقرر شد و مردم جز برای خرید کالا های اساسی، اجازه ترک خانه هایشان را نداشتند.

نرا می گوید که کاتایاما در شهر آگواس کالینتس در 8 کیلومتری محل ماچو پیکو بازداشت شده بود و کاتایاما پس از ارائه درخواست ویژه قبل از هر توریست دیگری توانست از سایت بازدید کند و پس از آن پرو را ترک کرد.

او از بالای کوه ویدئویی گرفت و گفت: خیلی عالی است! سپاسگزارم!

به گزارش پرو تلگراف، 1، 578، 030 نفر در سال 2018 از این سایت توریستی محبوب بازدید نموده اند و بی بی سی گزارش داده است که انتظار می رود سایت ماچو پیچو ماه آینده برای تعداد کمی از بازدیدکنندگان بازگشایی گردد، اما تاریخ دقیقی معین نشده است.

پرو با ثبت 3000 ابتلا در روز نسبت به ماه مارس کمترین ابتلا را ثبت نموده است. در ماه مارس، پرو بیش از 8000 عفونت در روز را ثبت می کرد، و در ماه آگوست بیش از 10 هزار ابتلا در یک روز ثبت شد، از ابتدای انتشار کرونا 851 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده و 33357 نفر بر اثر آن از جهان رفته اند.

منبع: گردشبان
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66197

به "توریست ژاپنی عاشق در پرو به رویایش رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توریست ژاپنی عاشق در پرو به رویایش رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید