گزینه های ایده آل برای خرید گوشی با 15 میلیون

به گزارش مهسان بلاگ، همه نمی توانند یک گوشی پرچمدار مانند سامسونگ گلکسی S21 اولترا یا آیفون 12 پرو را خریداری نمایند، اما خبر خوب این است که بسیاری از دستگاه های مقرون به صرفه قیمت در عین حال یک تجربه عالی را ارائه می دهند.

گزینه های ایده آل برای خرید گوشی با 15 میلیون

بعضی از آن ها نصف قیمت یا حتی کمتر هستند بنابراین اگر شما به یک گوشی هوشمند خوب با بودجه ای نزدیک به 15 میلیون احتیاج دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان بخوانید؛ چون ما برترین گوشی های میان رده ای را که می توانید با این بودجه بخرید را آنالیز و رتبه بندی نموده ایم.

هدف از طراحی و فراوری گوشی های هوشمند میان رده چیست؟

هدف از طراحی و فراوری گوشی های هوشمند میان رده ترکیب ویژگی های سطح پرچمدار با قیمت مناسب تر است. ممکن است یک ویژگی مانند دوربین یا کیفیت ساخت برای شما از سایر ویژگی ها مهم تر باشد و ترجیح دهید با بودجه ای که دارید برترین و نزدیک ترین گزینه به انتظاراتتان را بخرید. در این جا گوشی های هوشمند میان رده با ویژگی های عالی گزینه های ایده آل با قیمت مناسبی خواهند بود.

شرکت هایی مانند سامسونگ و شیائومی در طراحی و فراوری گوشی هایی با ویژگی های عالی و قیمت مناسب شناخته شده اند و بیشتر کاربران ترجیح می دهند با هزینه ای معقول، امکانات بی نظیر دریافت نمایند؛ که این موضوع با خرید از این دو برند امکان پذیر است. البته شرکت اپل هم با ارائه یک مدل مقرون به صرفه قیمت در فهرست خرید گوشی با 15 میلیون تومان برای خود جایگاهی انتخاب نموده است.

شیائومی Mi 11 Lite 5G

تلفن همراه شیائومی Mi 11 Lite 5G با صفحه نمایش 6.5 اینچی لمسی با رزولوشن 1080x2400 پیکسل عرضه شد. برای این گوشی شرکت شیائومی، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. باتری 4250 میلی امپر ساعتی دارد و از شارژ سریع اختصاصی پشتیبانی می نماید. دوربین های سه گانه ای که در پشت بدنه قرار گرفته است شامل یک دوربین 64 مگاپیکسل، یک دوربین 8 مگاپیکسل و یک دوربین 5 مگاپیکسلی می گردد و عکس های سلفی به عهده یک دوربین 20 مگاپیکسلی است. گزینه های اتصال شامل Wi-Fi ، GPS، بلوتوث v5.20 ، NFC و USB Type-C است و سنسورهای موجود در گوشی تنها شامل حسگر اثر انگشت می گردد.

گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G از اندروید 10 استفاده می نماید و در رنگ بندی زرد مرکبات، سبز نعنایی و مشکی ترافل در بازار موجود است. قیمت گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G نزدیک به یازده تا دوازده میلیون است که برحسب رنگ بندی قیمت آن فرق دارد.

سامسونگ Galaxy A52

گلکسی A52در کنار گلکسی A72 با صفحه نمایش 6.5 اینچی فول اچ دی+ سوپر امولد و نرخ تازه سازی سریع 90 هرتز عرضه شد. ساختار آن عمدتا پلاستیکی است و استاندارد IP67 دارد تا از ورود آب و گرد و غبار جلوگیری کند. این تلفن هوشمند دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات را دارد، اما یک شارژر 15 واتی در جعبه قرار گرفته است.

گلکسی A52دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است. عملکرد دوربین در نور روز قابل قبول است اما دوربین زاویه باز به مقدار دوربین اصلی جزئیات را ضبط نمی نماید. نمای نزدیک را خوب عکاسی می نماید و قابلیت کلیک روی چند پرتره را دارد. عکس های سلفی گرفته شده با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی کیفیت خوبی دارند و دوربین در بیشتر شرایط نوری عملکرد خوبی دارد.

گلکسی A52 مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 720 است که یک پردازنده مناسب است و می تواند عملکرد خوبی را همراه با 6 گیگابایت رم ارائه دهد؛ البته در مقایسه با بعضی از رقبای مستقیم گلکسی A52، این چیپست قدرت کافی ندارد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عمر خوبی دارد و حدود یک روز و نیم کار می نماید؛ زمان شارژ هم زیاد طولانی نیست و در عرض یک ساعت و نیم شارژ می گردد. هزینه ای که بابت خرید گوشی سامسونگ گلکسی A52 باید پرداخت کنید، مبلغی حدود دوازده میلیون و ششصد تا سیزده میلیون است که برحسب مقدار حافظه داخلی که دارند، قیمت آن تغییر می نماید.

سامسونگ Galaxy A72

سامسونگ گلکسی A72 طراحی نوی مشابه طراحی گلکسی A52 دارد. صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED به همراه رزولوشن full-HD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز دارد و از پخش HDR پشتیبانی می نماید. سامسونگ گلکسی A72 دارای سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است، اما به نظر کمی نماید عمل می نماید.

اسنپ دراگون 720G SoC در مقایسه با رقیب هایی که با این قیمت عرضه می شوند بسیار ضعیف به نظر می آید اما همچنان به مقدار ای که بتواند اندروید 11 را اداره کند قوی است. این گوشی برای گیمینگ هم تا حدی مناسب است و بازی هایی مانند Genshin Impact که فریم های بسیاری دارد را فقط با لکنت خفیفی اجرا می نماید.

سامسونگ گلکسی A72 دارای دوربین مشابه گلکسی A52 است؛ با این تفاوت که دوربین عمق در این گوشی با یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی مفیدتر جایگزین شده است. عکس های گرفته شده به وسیله دوربین اصلی در شرایط نوری خوب عموماً بالاتر از حد میانه بودند و دوربین تله، عکس های کاملاً میانهی را ثبت می نمایند. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A72 حدود دوازده میلیون و دویست هزار تومان الی سیزده میلیون و پانصد هزار تومان است و برحسب مقدار حافظه ای که دارند، قیمت آن ها تغییر می نماید.

اپل iPhone SE (2020)

این گوشی از بیرون تقریباً شبیه به آیفون 8 است و صفحه نمایش کوچک آن 4.7 اینچ است و از پردازنده مدرن A13 Bionic استفاده می نماید که بسیار قدرتمند است؛ اما تنها یک دوربین عقب دارد. جاذبه اصلی این گوشی برای بسیاری از مردم iOS خواهد بود که نرم و روان است و تا چندین سال به روزرسانی می گردد.

یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت بدنه آن قرار گرفته و در طول روز عکس و فیلم های عالی می گیرد، اما عملکرد آن در نور کم ناامیدنماینده است. ویژگی های قابل توجه در آیفون SE شامل شارژ بی سیم و درجه مقاومت IP67 در برابر آب است؛ بنابراین خیالتان از بابت افتادن این گوشی کوچک و سبک در آب و سالم ماندن راحت باشد.

تعداد زیادی مدل اندرویدی با قیمت مشابه وجود دارد که ما سه مورد از آن ها را در بالا به شما پیشنهاد کردیم، که مشخصات اصلی بسیار رقابتی تری را ارائه می دهند؛ اما اگر از آن دسته کاربرانی هستید که تحت هر شرایطی حتی با بودجه کم آیفون را انتخاب می کنید، آیفون SE حتما گزینه مناسبی است.

در این مقاله ما چهار مدل از دو برند پرفروش را معرفی کردیم اما شما می توانید برای آنالیز قیمت گوشی و خرید آن از یک راستا نو بهره ببرید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه نوترین مدل ها از برندهای روز دنیا، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می دهد. از قلم نیاندازید که این شرکت، با استفاده از مجرب ترین متخصصین در هدایت، انتخاب و خرید تا آخر راستا با شما همراه خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95615

به "گزینه های ایده آل برای خرید گوشی با 15 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های ایده آل برای خرید گوشی با 15 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید