گفتگوی مهر با مربی تنیس روی میز بعد از 40 ملاقات بدون باخت و مساوی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان که سوم دی ماه سال گذشته با حضور 6 تیم شروع شد، آدینه گذشته با قهرمانی تیم شهرداری شهر بابک به انتها رسید.

گفتگوی مهر با مربی تنیس روی میز بعد از 40 ملاقات بدون باخت و مساوی

شاگردان حمیده ایرانمنش در تیم شهرداری شهر بابک در حالی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند که طی دو فصل گذشته هم قهرمان لیگ تنیس روی میز بانوان شده بودند. بنابراین آنها با قهرمانی در این فصل از رقابت ها هت تریک کردند.

البته این تنها رکوردی نبود که حمیده ایرانمنش و شاگردانش در تیم شهرداری شهر بابک به نام خود ثبت کردند؛ 40 برد در 40 ملاقات متوالی رکورد دیگری است که در انتها این فصل از مسابقات به نام این مربی و بازیکنانش به ثبت رسید.

ایرانمنش که همزمان راهنمایی تیم ملی تنیس روی میز بانوان را هم بر عهده دارد، می گوید برنامه ریزی، همدلی و اتحاد فوت کوزه گری است که تیمش را در مسابقات باشگاهی به این رکوردها رسانده است.

به قصد هت تریک وارد مسابقات شدیم

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری شهر بابک در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص فرایند حرکتی تیمش و اینکه برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ بانوان شد، گفت: حضور در فصل 99 مسابقات را به قصد قهرمانی در برنامه قرار دادیم چون می خواستیم هت تریک کنیم. به همین دلیل با وجود کرونا و محدودیت هایی که برایمان ایجاد نموده بود، ترکیب تیم را خیلی زود معین کردیم و به صورت آنلاین شرایط تمرینی بازیکنان را زیر نظر داشتیم.

کاملا آماده وارد لیگ شدیم

وی یادآور شد: اردیبهشت ماه سال گذشته قرارداد بازیکنان را بستیم و با مهیا شدن شرایط هم تمرینات را شروع کردیم و آنها را تا زمان شروع مسابقات طبق برنامه ای که داشتیم، پیش بردیم به گونه ای که با آمادگی کامل ملاقاتهای مقدماتی را برگزار کردیم. نتایج به دست آمده در دور رفت و برگشت مسابقات هم گویای همین مسئله بود.

کسب پیروزی های قاطعانه در مرحله مقدماتی

ایرانمنش در همین رابطه به نتایج شهرداری شهر بابک در مرحله مقدماتی لیگ تنیس روی میز بانوان اشاره نمود و ادامه داد: در دور رفت به غیر از یک ملاقات که 5 بر یک بردیم، در سایر ملاقاتها برنده 6 بر صفر بودیم. در مرحله برگشت هم دو بازی را با برد 4 بر 2 و 5 بر یک تمام کردیم و در سایر بازی پیروز 6 بر صفر شدیم.

برگزاری پلی آف بدون یک گیم باخته

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری شهر بابک با یادآوری اینکه به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی و حضور در دو مرحله مسابقات انتخابی المپیک، پیگیری لیگ برتر به امسال موکول شد، اعلام نمود: بعد از اتمام کار تیم ملی و پیش از شروع پلی آف هم به صورت مستمر تمرینات مان را دنبال کردیم. نتیجه هم دو برد قاطع 6 بر صفر شد که در پلی آف به دست آوردیم و اینگونه هم بدون باخت قهرمان شدیم و هم هت تریک کردیم.

40 بازی متوالی بدون باخت و تساوی

وی با تاکید بر اینکه بازی بدون باخت رکوردی است که تیمش در 40 ملاقات متوالی حفظ نموده است، در خصوص آن شرح داد و گفت: طی سه سالی که با تیم شهرداری شهر بابک در لیگ تنیس روی میز بانوان شرکت دارم، 44 ملاقات برگزار نموده ایم. در 4 ملاقات اول متحمل دو باخت شدیم اما در 40 ملاقات دیگر نه نتیجه ای واگذار کردیم و نه به تساوی رضایت دادیم. این 40 ملاقات متوالی را با برد تمام کردیم.

متحمل شدن تنها دو باخت در 44 بازی

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری شهر بابک در خصوص 2 باخت تیمش در 44 ملاقاتی که طی سه سال گذشته داشته است، تاکید نمود: سه سال پیش دور رفت مسابقات لیگ بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات بین المللی فنلاند در اصفهان شروع شد. به جز خودم که راهنمایی تیم ملی را بر عهده داشتم، دو نفر از بازیکنان شهرداری شهر بابک هم در ترکیب تیم ملی حضور داشتند. در واقع در روزهای قبل از شروع لیگ، تیم بدون سرمربی و ترکیب کامل تمرین کرد. نتیجه هم واگذاری نتیجه در دو بازی از چهار بازی اول شد.

اعلام فوت کوزه گری برای قهرمان و بردهای متوالی

هت تریک در قهرمانی و 40 ملاقات بدون باخت و تساوی نتایجی است که کمتر تیمی پیروز به کسب آنها می گردد. چه برنامه ای شما و تیم تان را به این پیروزیت کم نظیر رسانده است؟ ایرانمنش در پاسخ به این پرسش برنامه ریزی، همدلی و اتحاد را سه فاکتور معین کننده در تیمش مطرح نمود.

بازیکن باید باغیرت باشد

وی گفت: به نظرم پیروزیت همواره به منزله مدال آوری نیست، بعضا پیشرفت نسبت به سال گذشته هم پیروزیت به حساب می آید. ضمن اینکه همواره بازیکن سطح بالا و عالی هم عامل دستیابی به پیروزیت نمی گردد. بعضی بازیکنان در بخش انفرادی و بعضی هم در بخش تیمی تاثیرگذار هستند. در کل اما بازیکن باید غیرت داشته باشد در غیر این صورت هیچ تمرین و قراردادی او و تیمش را به پیروزیت نمی رساند.

به دنبال بازیکن نامدار نیستم

ایرانمنش در خصوص ترکیب تیمش در فصل 99 مسابقات و اینکه بازیکنی مانند ندا شهسواری در آن حضور نداشت، گفت: اشتری، صفایی و حاجیلو ترکیب اصلی تیم من را تشکیل می دهند. ندا بازیکن بزرگی است که خیلی از تیم ها خواستار در اختیار داشتن او هستند اما من با نگاه حمایتی و معرفی گزینه های جدید اقدام به تشکیل ترکیب تیم کردم. به دنبال بازیکن نامدار نبودم. سه سال پیش که حاجیلو و صفایی را در ترکیب شهرداری شهربابک قرار دادم آنها اسم و رسم زیادی نداشتند اما امروز جزو مدعیان به حساب می آیند.

شرایطم برای لیگ 1400 معین نیست

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان شهرداری شهر بابک در خصوص ادامه همکاری با این تیم گفت: هنوز در رابطه با این موضوع و شرایطم برای لیگ 1400 صحبت نداشته ام. در کل هیچ چیز معین نیست.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 88430

به "گفتگوی مهر با مربی تنیس روی میز بعد از 40 ملاقات بدون باخت و مساوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی مهر با مربی تنیس روی میز بعد از 40 ملاقات بدون باخت و مساوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید