گلگشت تذهیب در نگارخانه ماه حوزه هنری فارس

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی حوزه هنری فارس، سعید عبدالحسینی ضمن اعلام این مطلب گفت: در ادامه برنامه ریزی اجرا شده و با توجه به جدول برنامه های نگارخانه ماه برگزاری رویدادهای نمایشگاهی تابع نظم و انضباط شده است.

گلگشت تذهیب در نگارخانه ماه حوزه هنری فارس

وی اضافه کرد: نمایشگاه آثار تذهیب مهناز صحراییان از هنرمندان استان مجموعه ای از آثار وی را در بر داردکه امیدواریم مورد توجه علاقه مندان این رشته از هنرهای تجسمی قرار گیرد.

کارشناس مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس اضافه کرد: آیین گشایش این نمایشگاه پنجشنبه 20 دی ماه از ساعت 17 آغاز خواهد شد و نمایشگاه تا 27 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 19 به استثنای روزهای تعطیل آماده بازدید علاقه مندان است.

نگارخانه ماه در مجموعه فرهنگی هنری حوزه هنری به نشانی انتهای بلوار رحمت پشت باغ جنت انتهای بلوار استاد فراشبندی جنب موسسه ورزشی توانبخشی ایثار حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس واقع شده است.

راهیابی آثار کاریکاتوریست شیرازی به نمایشگاه کلمبیا

کارشناس مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس همچنین از راهیابی اثر مسئول خانه کاریکاتور فارس به یک رویداد بین المللی اطلاع داد.

عبدالحسینی ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: موفقیت های اعضای خانه کاریکاتور باعث افتخار مجموعه هنرهای تجسمی است.

وی گفت: یکی از این موفقیت ها که خبر خوش آن برای مجموعه واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان فارس دلگرم کننده بود، راهیابی اثر فرامرز کشتکار به جشنواره ای بین المللی در کلمبیابود.

کارشناس مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس توضیح داد: کشتکار اخیرا در جشنواره ابوذز مقام اول استانی را کسب نموده که این مقام نیز برای مسوول خانه کاریکاتور حوزه هنری فارس ارجمند است.

وی ادامه داد: در بخش کاریکاتور و درمرحله استانی این جشنواره فرامرز کشتکار از دانشگاه شهید رجایی شیراز موفق به کسب مقام اول شد و احمدرضا سهرابی روزنامه نگار و کارتونیست روزنامه عصر مردم و مسئول اسبق واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری نیز مقام دوم این رقابت را به دست آورد.

عبدالحسینی در انتها اظهار داشت: امیدواریم با همراهی و کوشش جدی خانه کاریکاتور و هنرمندان پویا و کوششگر این عرصه بتوانیم زمینه رشد و ارتقای کاریکاتور و کارتون را در استان فارس فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4340

به "گلگشت تذهیب در نگارخانه ماه حوزه هنری فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلگشت تذهیب در نگارخانه ماه حوزه هنری فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید