گواردیولا: مجبور نیستم از سولسشر حمایت کنم!

به گزارش مهسان بلاگ، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در خصوص حذف یونایتد از لیگ قهرمانان صحبت کرد.

گواردیولا: مجبور نیستم از سولسشر حمایت کنم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیتی این هفته در شرایطی در لیگ برتر به مصاف رقیب همشهری می رود که یونایتد سه شنبه شب حذفی دراماتیگ را از لیگ قهرمانان تجربه کرد. پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این ملاقات حضور یافت و مدعی شد اوله گونار سولسشر بقدی قوی است که با این شرایط مبارزه کند.

ملاقات مقابل منچستریونایتد: با تصور اینکه ما با بهترین یونایتد ممکن روبرو خواهیم شد، درباره وظایف بازیکنان با آنها بسیار صحبت خواهیم کرد. این یک بازی حذفی نیست، پای سه امتیاز وسط است و البته به دلیل کیفیت حریف این ملاقات اهمیت پیدا می نماید، اما بازی های زیادی پیش رو است و ما سعی می کنیم در ادامه به پیروزی دست یابیم.

حذف یونایتد از لیگ قهرمانان: آنتونی مارسیال وقتی ملاقات برابر پاری سن ژرمن1-1 بود دو موقعیت بسیار خوب را از دست می دهد و لایپزیگ در دقیقه 94 پیروز به زدن گل فزونی شده و به همین دلیل شانس پیروزی و صعود در بازی بعدی را پیدا می نماید. حتی در آخرین لحظه یونایتد می توانست به گل تساوی دست یابد، اما اینگونه نشد و آنها حذف شدند.

این لیگ قهرمانان است و ما باید آن شرایط بپذیریم. فاصله ها کاهش یافته و به همین دلیل تیم های عظیم نیز ممکن است حذف شوند. به همین دلیل همواره وقتی در یک مسابقه در مرحله گروهی پیروز می شویم به بازیکنان تبریک می گویم، زیرا این کار بسیار سخت است.

لیگ برتر نیز همین است. در این فرایند هر زمان که پیروز می شویم به بازی بعدی فکر می کنیم. این روشی است که ما برای حضور در حرفه خود به آن احتیاج داریم. دانستن ارزش کار اوله گونار سولسشر مهم است و در این شکی نیست. من مجبور نیستم از او حمایت کنم، زیرا اوله به اندازه کافی قوی است و می داند شرایط این شغل چگونه است.

بازگشت طرفداران به ورزشگاه ها: حضور طرفداران خیلی بهتر است. رفتن به اولدترافورد و نبرد با یونایتد با حضور طرفداران بسیار بهتر است، اما ویروس هنوز در انگلیس وجود دارد. سازمان لیگ برتر و دولت و دانشمندان تصمیم می گیرند که چه زمانی می توانیم گام بعدی را برداریم و وقتی همه چیز حل و فصل می گردد، طرفداران بازمی گردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71035

به "گواردیولا: مجبور نیستم از سولسشر حمایت کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: مجبور نیستم از سولسشر حمایت کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید