گوگل شارژر های بی سیم 23 واتی می سازد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، به نظر می رسد گوگل مشغول توسعه پایه های شارژ بی سیم برای موبایل های پیکسل است.

گوگل شارژر های بی سیم 23 واتی می سازد

اندروید پلیس به نقل از منابع خرده فروشی خود در گزارشی می نویسد: یکی از اپراتورهای عظیم آمریکا در حال حاضر ثبت لوازم جانبی برای سری موبایل های Google Pixel 6 را شروع نموده است. یکی از این لوازم جانبی شارژر بی سیم نو Pixel است. نام سیستم Google Pixel 23W WL Stand است. این احتمال وجود دارد که این اشتباه یا اشتباه تایپی باشد ، اما بسیار بعید به نظر می رسد.

این نام نشان می دهد احتمالاً شارژر مذکور از قابلیت شارژ بی سیم 23 واتی پشتیبانی می نماید و اگر گوگل واقعاً این پایه را عرضه کند، احتمالاً دستگاه های پیکسل 6 وپیکسل 6 پرو از آن پشتیبانی می نمایند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، سرعت شارژ پایه بی سیم مذکور از شارژر مشابه اپل با قابلیت 15 وات به مراتب بهتر است. البته پایه شارژ بی سیم اصلی پیکسل هم با قابلیت شارژ 10 وات ارائه شده بود.

نخستین جزئیات از موبایل های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در اوایل آگوست 2021 میلادی منتشر شد. به نظر می رسد این دستگاه ها با پایه شارژ بی سیم 23 واتی و تراشه تنسور، قابلیت های جالب توجهی داشته باشند.

گوگل تصمیم دارد این دو موبایل را در پاییز امسال عرضه کند و اگر پایه شارژ بی سیم مذکور هم به طور واقعی ساخته شده باشد، همراه آنها عرضه می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 94905

به "گوگل شارژر های بی سیم 23 واتی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل شارژر های بی سیم 23 واتی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید