یک عکس سلفی باعث قتل ستاره جوان پاپ شد

به گزارش مهسان بلاگ، شاید باور کردنی نباشد اما یک عکس سلفی باعث قتل بی رحمانه یک ستاره جوان پاپ در ژاپن شد. این موضوع جنجالهای زیادی به همراه داشته و بار دیگر ماجرای عدم امنیت حریم خصوصی کاربران دنیای مجازی را یاداور می گردد.

یک عکس سلفی باعث قتل ستاره جوان پاپ شد

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، همه چیز از زمانی آغاز شد که یک مرد ژاپنی که قاتل این ستاره جوان محسوب می گردد تصمیم گرفت به دلایلی که هنوز تعیین نیست به خواننده مذکور حمله کند. بنابراین کوشش کرد اطلاعاتی از زندگی این فرد پیدا کند.

او ساده ترین روش یعنی مراجعه به شبکه های اجتماعی را انتاب کرد. سپس در یکی از عکسها زوم کرد و متوجه یک بازتاب در چشمان این ستاره پاپ شد.. بازتاب مذکور نشان می داد نزدیکترین ایستگاه مترو به خانه این زن کجاست و در نتیجه این مرد نیز با یاری گوگل استریت ویو پیروز شد نزدیک ترین ایستگاه مترو به خانه زن را یافته و به وسیله لوکیشن های درج شده بالای عکسهای قربانی مطمئن شد که خانه این زن نزدیک کدام ایستگاه است.

این مرد ظاهراً با مطالعه فیلم هایی که از داخل آپارتمان زن در شبکه های اجتماعی ارسال شده بود، پرده های خانه را شناسایی نموده و سپس با مشاهده وضعیت نوری که از پنجره ها می تابید، حتی زمان های حضور این زن در خانه را نیز تشخیص داده بود. ممکن است شما یک ستاره پاپ نباشید ، اما هنوز هم بد نیست برای امنیت خودتان هم شده به این نکته توجه کنید که همه جزئیات زندگی خود را در عکس های مختلف نشر ندهید.

برای مثال بهتر است حین عکاسی لوکیشن خود را خاموش کنید یا توضیحات دقیقی درباره سبک زندگی خود از جمله ساعات حضور در خانه یا خروج از خانه را در اختیار دیگران نگذارید.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21916

به "یک عکس سلفی باعث قتل ستاره جوان پاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک عکس سلفی باعث قتل ستاره جوان پاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید