10 بزرگراه برتر

به گزارش مهسان بلاگ، قرار بر این است که برخی از جاده‌ها ساخته شوند تا بتوان طبیعت شگفت‌انگیز اطراف آن‌ها را تجربه کرد . این سواری زیبا می‌تواند یک سورپرایز خوشایند برای مسافران باشد که انتظار دارند به سادگی از نقطه A به B برسند . این هفته انتخاب کنید .

10 بزرگراه برتر

10. بزرگراه ایر ، استرالیا
این جاده استرالیای غربی را به جنوب متصل می‌کند . در امتداد خط ساحلی جنوبی ، سایتی تلوتلو می‌خورد : the بزرگ استرالیا ، مسافران را برای لحظه‌ای متوقف و تحسین می‌کند . بیشتر صخره‌های پرشیب 60 متر ( 200 فوت ارتفاع ) ارتفاع دارند و این نمای تماشایی امواج را که به دیوار غول‌پیکر صخره برخورد می‌کنند ، ایجاد می‌کنند . بومیان استرالیا سالیان دراز در این سواحل زیبا زندگی کرده‌اند .
چرا به آنجا بروی ؟
به غیر از این که به خودی خود تاثیرگذار باشد ، Bight آن را سکوی فوق‌العاده‌ای برای تماشا کردن وال‌ها قرار می‌دهد . آن یک منطقه حفاظت‌شده است که جمعیت واله‌ای گروئنلندی جنوبی و شیره‌ای دریایی استرالیا را حفظ می‌کند .
9. بزرگراه Nakasendo ، ژاپن
این جاده تاریخی که کیوتو و Edo ( توکیو مدرن ) را به هم متصل می‌کند در قرن 17 ساخته شد و به 534 کیلومتر رسید . برخی از قطعات در شکل اصلی خود باقی می‌مانند و با فرش کردن سنگ ، برخی دیگر در مکان‌های دیدنی بازسازی و گسترش می‌یابند و پیاده‌روی بسیار خوبی را ارائه می‌دهند .
چطور به آنجا برسیم ؟
بازدیدکنندگان می‌توانند هفت مسیر را انتخاب کنند که بین کیوتو و توکیو پخش شده‌اند .
8. شانگهای بزرگراه‌ها ، شانگهای ، چین
بزرگراه‌های معروف Shanghais در شب با نور آبی روشن می‌شوند و باعث می‌شوند که این بزرگراه نه تنها زیبا باشد ، بلکه مربوط به آینده نیز باشد . که در پس‌زمینه دیده می‌شوند از ناحیه Pudong هستند . برخی از بزرگراه‌ها بالا هستند و به عنوان Roadways با سرعت بالا شناخته می‌شوند چون محدوده سرعت 80 کیلومتر بر ساعت ( 50 مایل بر ساعت ) است .
چرا به آنجا بروی ؟
بزرگراه‌ها برای هدایت در منطقه شلوغ آسان‌تر و سریع‌تر می‌شوند ، همچنین ایجاد یک صحنه فوق‌العاده برای گرفتن عکس .
7. پاس Stelvio ، ایتالیا
دومین گذرگاه در کوه‌های آلپ ، نوید بخش از بهترین سواری دنیا را می‌دهد . این جاده Stelvio را در تیرول جنوبی به Bormio متصل می‌کند . این گذرگاه که در اصل توسط امپراتوری اتریش در دهه 1820 ساخته‌شده و از آن زمان تاکنون تغییر نکرده است . Stelvio یک منطقه Tyrolian سنتی است که در آن می‌توان روستاهای کوهستانی آلپ ، recluse و آرام ، احاطه شده با کوهه‌ای آلپ و اسکی پیدا کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
این جاده تاریخی یکی از مشهورترین جاده‌های آلپ است . قطعا ً مناظر عالی و مسیر پرپیچ و خم کلاسیک در کوه‌ها را فراهم می‌آورد که رانندگان افراطی آن را دوست دارند . " تجهیزات برتر " بریتانیا آن را " بزرگ‌ترین راه رانندگی در جهان " می‌نامند .
6. پاس Tioga ، کالیفرنیا ، آمریکا
یک جاده جالب در کوهستان‌های سیرا نوادا به بلندی 3 031 متر ( 9 متر فوت ) امتداد دارد . مسیرهای متعدد در پارک ملی Yosemite در بخش‌هایی از جاده Tioga آغاز می‌شوند که می ‌توان آن را یکی از دولت نامید . با توجه به ارتفاع زیاد ، این جاده دارای نمای وسیعی از مناظر اطراف است و حفره‌ای در زیر آن ایجاد می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
این دره ، دریاچه‌ها ، دره‌های تنگ ، دره‌ها ، قرن‌های متمادی Giant ، تنها چند جاذبه بین افراد متعدد بوده‌است . و اگر به سوی پارک ملی Yosemite می‌روید ، این جاده مستقیما ً شما را به آنجا خواهد برد . حتی اگر شما در حال عبور از کنار آن باشید ، یک سواری زیبا و فراموش‌نشدنی را فراهم خواهد کرد .
5. Lake Shore Drive ، شیکاگو ، آمریکا
قرعه‌کشی در امتداد خط ساحلی دریاچه میشیگان 25 کیلومتری ( 16 مایل ) Lake Shore Drive در واقع برخی از سایت‌های فراموش‌نشدنی را ارایه می‌دهد . این شهر ، cityscape شهری شگفت‌انگیز یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آمریکا را با دیدگاه‌های یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های آمریکا ترکیب می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این جاده بخشی از بزرگراه 41 ایالات‌متحده آمریکاست . اتصالات و پل‌ها زیادی وجود دارند که به شهر متصل می‌شوند و امکان کاوش در شیکاگو و حومه آن را فراهم می‌کنند .
4. Hana ها ، Maui ، هاوایی
این شهر یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های جزیره به شمار می‌رود . این شهر ، شهر eponymous را با Kahului مرتبط می‌کند . این مسیر یکی از سواری در هاوایی را فراهم می‌کند ، بنابراین بین گردشگران محبوب شده‌است . مسافران می‌توانند در نقطه نظراتی برای تمجید از دورنما و یا در استخر طبیعی توقف کنند ،
جایی که بتوانند در آب زلال کریستال شیرجه بزنند .
چرا به آنجا بروی ؟
تورها در راحتی شما در دسترس هستند . اگر می‌خواهید بیشتر از هاوایی را ببینید ، این سفر را در نظر بگیرید . بعد از این همه این گروه از جزایر آتش فشانی خیلی بیشتر از resorts لوکس است . این جاده امکان کاوش طبیعت کاملا ً سالم و منحصر به فرد هاوایی را فراهم می‌کند .
3. " آمالفی کوست "، " آمالفی کوست " ، " آمالفی کوست "، ایتالیا
" آمالفی کوست " محبوب " آمالفی کوست " خیلی فرصت دارد - حتی جاده‌ای که به ساحل می‌رسد ، یکی از زیباترین سواری‌های در کشور را نوید می‌دهد . این جاده توسط رومیان ساخته شده‌بود ، بنابراین می‌توانید تصور کنید که مردم هزاران سال است که این عقاید را تحسین می‌کنند ! امروزه این شهر ، شهرهایی از سورن تو و آمالفی کوست را به هم متصل می‌کند و به راحتی از Positano و Salerno عبور می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
" آمالفی کوست " محبوب " آمالفی کوست " خیلی فرصت دارد - حتی جاده‌ای که به ساحل می‌رسد ، یکی از زیباترین سواری‌های در کشور را نوید می‌دهد . این جاده توسط رومیان ساخته شده‌بود ، بنابراین می‌توانید تصور کنید که مردم هزاران سال است که این عقاید را تحسین می‌کنند ! امروزه این شهر ، شهرهایی از سورنتو و آمالفی کوست را به هم متصل می‌کند .

انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 324

به "10 بزرگراه برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بزرگراه برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید