10 مورد از لوکس ترین هتل های دنیا برای ماه عسل

به گزارش مهسان بلاگ، لوکس ترین هتل های دنیا | Luxury Hotels for Honeymooners

یکی از محبوب ترین سفرهای دنیا، به ماه عسل معروف است. زوج های جوان شروع زندگی خود را با یکی از هیجان انگیزترین فعالیت های دنیا همراه می کنند: سفر! افراد برای این مسافرت به مقاصد گوناگونی می فرایند، مکان های طبیعی، تاریخی و یا فرهنگی را انتخاب می کنند و خاطره ای خوش را برای خود رقم می زنند. اما یکی از فاکتورهای مهم ماه عسل، هتلی است که همه نوع امکانات خوب و دوست داشتنی را برای شما فراهم کند. خبرنگاران در این متن برای شما 10 مورد از لوکس ترین هتل های دنیا را آورده است که برای ماه عسلتان می توانید به آنجا بروید.

10 مورد از لوکس ترین هتل های دنیا برای ماه عسل

1- نیهی سومبا، اندونزی | Nihi Sumba

رومانتیک ترین نقطه دنج و ساکت اندونزی که با درختان انجیر معابد محصور شده، هتل نیهی سومبا است. این هتل لوکس یکی از اقامتگاه هایی است که درست مناسب یک ماه عسل به یادماندنی خواهد بود. از فعالیت هایی که می توانید در آن انجام دهید، اسب سواری، قدم زدن در مزارع برج و صبحانه ای در تراس با چشم انداز دریا است. همه ویلاهای این هتل دارای سرویس خواب های بسیار با کیفیت، دید دریا و استخر خصوصی هستند.

بهترین زمان اقامت: اسفند تا شهریور

2- جزیره خصوصی آزورا کیلایی، موزامبیک | Azura Quilalea Private Island

حمامی پر از گل با چشم انداز اقیانوس، میوه درخت های بائوباب، استخر خصوصی، لاک پشت هایی که از کنار ساحل گذر می کنند، تنها بخشی از ویژگی های دوست داشتنی این جزیره هستند. در کنار آن، یک منطقه حفاظت شده وجود دارد که می توانید به تماشای دلفین ها بپردازید. استخر عمومی این هتل که کمی بالاتر از زمین قرار گرفته، دید بسیار خوبی به دریا دارد و با بودن در این جزیره، محال است که یاد داستان های رابینسون کروزوئه نیوفتید.

بهترین زمان اقامت: خرداد تا مهر

3- وایلد کوست تنتد لاج، سریلانکا | Wild Coast Tented Lodge

یکی از لوکس ترین هتل های دنیا به نام واید کوست در کشور زیبای سریلانکاست. از کنار این هتل شیک، دنج و دوست داشتنی، فیل ها شبانه گذر می کنند؛ زیرا شما در مرز پارک ملی یالا قرار گرفته اید. بعد از اینکه یک روزتان به تماشا پلنگ، خرس و یا جنگل های اطراف گذشت، می توانید در اقامتگاه لوکسی که به شکل چادر است، استراحت کنید. اتاق های این هتل به گونه ای درست شده که در اطراف آبخورها باشد تا به راحتی بتوانید از حیات وحش منطقه لذت ببرید.

بهترین زمان اقامت: آبان تا اسفند

4- نورث آیلند، سیشل | North Island

این مورد از لوکس ترین هتل های دنیا شاید کمی گران باشد، اما در نظر بگیرید که شما برای چیزی دارید هزینه می کنید که دوک و دوشس کمبریج ماه عسل خود را در آن گذرانده اند. این هتل تنها 11 ویلای دو خوابه دارد که در ساحل بی نظیری گستره شده اند. شما با اقامت در این هتل، همه نوع امکاناتی را در اختیار خواهید داشت.

بهترین زمان اقامت: اسفند تا مهر

5- چوال بلانک راندهلی، مالدیو | Cheval Blanc Randheli

فضای داخلی این هتل، سفید و درخشان است که مدرن بودن آن شما را درگیر خود خواهد کرد. همه ویلاها با بالاترین امکانات پوشیده شده و زیر 3 دوش به سبک بارانی ندارند. صبحانه ای کامل برای شما سرو می شوند که در آن همه نوع خوراکی نظیر تخم مرغ پخته شده با خاویار، دیده می شود، ناهار و شام هم بسیار لذیذ و خوشمزه است. شما می توانید سفره ماهی هایی را تماشا کنید که خیلی آرام از کنار شما گذر می کنند.

بهترین زمان اقامت: آبان تا فروردین

6- آمانپولو، فیلیپین | Amanpulo

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های دنیا در جزیره ای خصوصی، میان درختان نارگیل در فیلیپین قرار گرفته است. این جزیره کوچک، خط ساحلی چشمگیری دارد که حدودا 6 کیلومتر است و زوج های جوان می توانند غواصی، پیک نیک و در کنار ساحل پیاده روی کنند. استراحت روی تاب های گهواره مانندی که به درختان آویزان می شوند، تجربه خاصی خواهد بود. ویلاهای خصوصی این هتل سرآشپز مخصوص، پیشخدمت و استخر خصوصی دارند.

بهترین زمان اقامت: آبان تا اردیبهشت

7- بلموند هتل کوراسو، آمالفی ایتالیا | Belmond Hotel Caruso

این هتل مخصوص آن هایی است که ترجیح می دهند سوئیت های ماه عسلشان با طاق هایی به سبک گوتیک و وان های حمامی از جنس مرمر ایتالیایی باشد. این ساختمان قرون وسطایی در بالای دیواره های صخره ای قرار گرفته و دارای سقف هایی از جنس مرمر و تاریخی و البته در عین حال با داشتن باغ هایی از رز رونده و استخر شفافی که انعکاس آسمان را در خود دارد، بسیار رومانتیک است.

بهترین زمان اقامت: اردیبهشت تا شهریور

8- سگرا ریتریت، کنیا | Segera Retreat

این هتل، از آن اقامتگاه هایی است که به طبیعت بسیار اهمیت می دهد؛ حتی لوسترهای آن هم از شیشه های بازیافت شده ساخته شده اند. سگرا ریتریت یکی از لوکس ترین هتل های دنیا است که در بیابان های سوانا با چشم اندازی بی نهایت قرار گرفته است. اگر عاشق تماشا حیات وحش هستید، کنیا و شاید اقامت در این هتل، حس و حالتان را عوض خواهد کرد. به زوج های جوان پیشنهاد می شود که حتی برای یک شب در اتاق هایی که شبیه لانه پرنده است و نمایی 360 دارد، اقامت کنند.

بهترین زمان اقامت: تیر تا مهر

(لانه پرنده بزرگ الجثه ای که می شود در آن خوابید!)

9- لانگتیتود 131 درجه، استرالیا | Longitude 131°

این هتل، اقامتگاه لوکسی است که در اولورو استارالیا قرار گرفته و یکی از تجربه های منحصر به فرد هر شخصی است که در آن اقامت داشته است. شما هرگز دلتان نمی خواهد که فضای زیبای هتل را ترک کنید، حتی عصرها دوست دارید که در اینجا قدم بزنید و غروب بسیار دلچسبی را تماشا کنید که هرگز از خاطرتان نخواهد رفت.

بهترین زمان اقامت: اردیبهشت تا شهریور

10- فور سیزنز دسروچز، سیشل | Four Seasons Desroches

از پناهگاه حیوانات آن گرفته که یکی از گونه های زیبای لاک پشت را در خود دارد، تا کلبه های یوگای آن، همه و همه فورسیزنز را یکی از لوکس ترین هتل های دنیا کرده اند. روزها می توانید در کنار ساحل قدم بزنید، غواصی کنید، والیبال ساحلی بازی کنید و هر شب غذاهای خوشمزه و یک رستوران فانوس دریایی منتظر شماست. همه سوئیت ها استخر مخصوص به خود، ناهار خوری و دسترسی خصوصی به ساحل دارند.

بهترین زمان اقامت: کل سال، اما فروردین-اردیبهشت و مهر-آبان بهترین زمان ها هستند.

منبع: telegraph.co.uk

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 107836

به "10 مورد از لوکس ترین هتل های دنیا برای ماه عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از لوکس ترین هتل های دنیا برای ماه عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید