217 هزار نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی بازدید کردند

به گزارش مهسان بلاگ، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سال جاری 217 هزار و 727 نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی بازدید کردند.

217 هزار نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی بازدید کردند

سرهنگ حسنعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، با اشاره به میزبانی آذربایجان غربی از کاروان های راهیان نور گفت: این استان از ابتدای سال جاری میزبان 217 هزار و 727 نفر زائر از استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی، اردبیل، قم، یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، گلستان، مازندران و مرکزی بوده است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: از سوی دیگر، تابستان سال جاری 22 هزار و 484 نفر از اقشار مختلف مردم و 31 هزار و 545 نفر دانش آموز استان، در مناطق عملیاتی آذربایجان غربی حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه 53 شب، نمایش رزمی برای زائران راهیان نور در استان اجرا شده است توضیح داد: از این برنامه ها 135 هزار و 516 نفر استفاده نموده اند.

چراغی از اعزام زائران راهیان نور در عید نوروز 96 به مناطق جنگی اطلاع داد و اعلام کرد: سال گذشته سهمیه اعزام از استان هفت هزار نفر بود اما به سبب استقبال فراوان از این برنامه ها، 12 هزار نفر در مناطق عملیاتی حضور یافته و همه ساله شاهد افزایش تعداد زائران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه کوشش سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی حل مشکل اسکان برای میزبانی از زائران در استان است گفت: با توجه به رونق و گسترش این حرکت، مسئولان استانی کمر همت برای افزایش ظرفیت زائرسراها بسته و در این باره هم اکنون ظرفیت پذیرش آذربایجان غربی یک هزار و 500 نفر است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی از گسترش و توسعه زیرساخت های یادمان های شهدای استان اطلاع داد و اضافه کرد: در این زمینه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، هفت یادمان در استان توسعه می یابد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 36111

به "217 هزار نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "217 هزار نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید