سفر به جزایر پرتغال با کشتی کروز

به گزارش مهسان بلاگ، چه چیز بهتر از گذراندن تعطیلات در جزیره ای احاطه شده توسط آب های درخشان، درختان گرمسیر، مناظر زیبا و سواحل خارق العاده؟ اگر شما هم عاشق طبیعت و ماجراجویی هستید، باید برای رفتن به جزایر کشور پرتغال برنامه ریزی کنید، چرا که با رفتن به آنجا خاطرات رنگارنگ و بیاد ماندنی برای خود رقم خواهید زد. با خبرنگاران همراه باشید تا با چند جزیره باشکوه پرتغال آشنا شوید:

سفر به جزایر پرتغال با کشتی کروز

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

جزیره Azores

این جزیره در 1400 کیلومتری پایتخت پرتغال، لیسبون واقع شده است که از سه گروه تشکیل می گردد:

  • گروه اول مجموعه جزیره های مرکزی نظیر:(Terceira, Sao Jorge, Pico, Graciosa and Faial)
  • گروه دوم مجموعه جزیره های شرقی نظیر : (Santa Maria and Sao Miguel)
  • گروه سوم مجموعه جزیره های غربی نظیر: (Flores and Corvo islands)

این جزیره برای اولین بار در قرن 14 در سال 1317در اقیانوس اطلس کشف شد. پایتخت این جزیره بیش از 250000 نفر جمعیت دارد. آزورس به مانند بهشتی با آفتابی سازگار، سواحلی باشکوه و مناظری بزرگ و زیبا است کهدر آنجا می توان فعالیت های زیادی در زمینه تفریحات آبی از قبیل ماهیگیری در اعماق دریا، تماشای نهنگ ها، شنا کردن با دلفین ها، قایقرانی و غیره را تجربه کرد. همچنین این جزیره به واسطه پنیر های محلی و میوه های گرمسیری بی نظیرش محبوبیت زیادی یافته است.

علاوه بر این، امروزه آزورس محلی برای سوخت گیری هواپیما ها، کشتی های کروز و محلی برای حمل و نقل بین المللی به حساب می آید و در حال تبدیل شدن به یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور پرتغال نیز است.

جزیره Madeira

این جزیره در سال 1419 توسط ناو های پرتغالی کشف شد.مجمع الجزایر Madeira یکی دیگر از جاذبه هایفوقالعاده زیبا در مرکز اقیانوس اطلس به حساب می آید که شامل جزیره Porto Santo و دو جزیره غیر مسکونی دیگر است .در این جزیره کوهستانی، قله ای با ارتفاع 1860 متر وجود دارد کههنوز ریشه های آتشفشانی در آنجادیده می گردد اما گردشگران نباید نگران باشند چرا کهفعالیت این آتشفشان6500 سال پیش متوقف شده است. آتشفشان های آن موقع باعث شد تا در این جزیره ارتفاعات زیادی به وجود آیند. این ارتفاعات بعد ها با انبوهی از پوشش های گرمسیری به چشم اندازی زیبا مبدل شد. مجموعه گل های زیبا و جنگل هایی با انبوهی از مه باعث به وجود آمدن درجه حرارتی ملایم در طول سال برای این جزیره شده است. موز و نیشکر و میوه های گرمسیر از تولیدات این جزیره است، اما در سال های اخیر بخش عظیمی از رشد مالی آنجا به واسطه افزایش گردشگران بوده است. شمال این جزیره ها را جنگل های انبوه تشکیل داده اند و جنوب آن روستاهای زیبای را در بر دارد که در بین آنها هتل های مجلل، آماده جذب گردشگران هستند.

استراحتگاه های لوکس و زیبا و استخر های آب گرم، زمین های گلف و تنیس، زمین های اسب دوانی، ماهیگیری و غیره تنها چندی از سرگرمی های معروف این جزیره است و باید دانست که مردمان این جزیره نیز بسیار مهمانپذیر و مهربان هستند. در واقع باید بدانید که شما می توانید هر آنچه که برای یک تعطیلات مورد نظرتان است در این جزیره زیبا بیابید.

جزیره Lisbon

لیسبون در نزدیکی پایتخت پرجمعیت پرتغال واقع شده است. این جزیره با مساحت 3000 هکتار جزیره عظیم و عجیبی است که به عنوان یکی از گران ترین جزیره های جهان به حساب می آید. بنابراین اگر به لوکس زندگی کردن فکر می کنید، این جزیره مکان مناسبی برای شما است. به نظر می رسد سرمایه داران در آینده با سرمایه گذاری در این جزیره آن را به جمع 3 جزیره گران قیمت جهان اضافه نمایند.

منبع: کجارو
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9012

به "سفر به جزایر پرتغال با کشتی کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به جزایر پرتغال با کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید