8 فیلم درجشنواره فیلمهای ایرانی سنگاپور اکران شد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: نخستین جشنواره فیلم های ایرانی در سنگاپور پنجشنبه 29 خرداد با حضور حلیمه یعقوب رییس مجلس این کشور گشایش یافت و طی 4 روز هشت فیلم ایرانی در این جشنواره به نمایش درآمد.

8 فیلم درجشنواره فیلمهای ایرانی سنگاپور اکران شد

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، استقبال فوق العاده ای از پخش آثار سینمای ایران در نخستین جشنواره فیلم های ایرانی در سنگاپور شکل گرفت به طوری که آمار بلیط های فروخته شده نشان از استقبال 90 درصدی از این جشنواره دارند.

بیشترین استقبال نیز در این جشنواره از فیلم جدایی نادر از سیمین بود که برای اولین بار در یک جشنواره فیلم در سنگاپور تقریبا تمامی جایگاه های سالن 1320 نفره جشنواره ،به اشغال تماشاگران در آمد.

در این جشنواره که در روز یکشنبه یکم تیرماه به اتمام رسید شماری از مقامات سنگاپوری و ایرانیان مقیم این کشور از این جشنواره دیدن کردند.

حس پنهان ، خیلی دور خیلی نزدیک،یکی می خواد باهات حرف بزنه، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، من همسرش هستم ، خوابم می آد ،اینجا بدون من و جدایی نادر از سیمین عناوین فیلم هایی هستند که در جشنواره فیلمهای ایرانی سنگاپور نمایش داده شدند .

جشنواره فیلم های ایرانی در سنگاپور به همت امور بین الملل سازمان سینمایی، سفارت جمهوری اسلامی ایران و مرکز سینمایی کشور سنگاپور و در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته و آنالیز فنی سینماهای این کشور ، از 29 خرداد تا سوم تیر93 در سنگاپور برگزار شد.

رییس انجمن سینمای سنگاپور پیش از این اعلام نموده بود در صورت استقبال از جشنواره فیلم های ایرانی، این رویداد فرهنگی به صورت دایمی در سنگاپور برگزار خواهدشد.

انتهای پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11998

به "8 فیلم درجشنواره فیلمهای ایرانی سنگاپور اکران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 فیلم درجشنواره فیلمهای ایرانی سنگاپور اکران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید