آخرین آمار کرونا در ایران؛ مجموع بیماران کرونایی از مرز 300 هزار نفر گذشت

به گزارش مهسان بلاگ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

آخرین آمار کرونا در ایران؛ مجموع بیماران کرونایی از مرز 300 هزار نفر گذشت

به گزارش خبرنگار، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین شرایط ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز 9 مرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 621 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 588 نفر از آنها بستری شدند.

او ادامه داد: مجموع بیماران کووید19 در کشور به 301 هزار و 530 نفر رسید؛ در طول 24 ساعت گذشته، 226 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 16 هزار و 569 نفر رسید.

لاری با اشاره به اینکه تا کنون 261 هزار و 200 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: 4041 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون دو میلیون و 431 هزار و 804 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در شرایط قرمز قرار دارند.

او ادامه داد: همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در شرایط هشدار قرار دارند.

لاری گفت: تمام نقاط کشور آلوده به ویروس هستند و امیدواریم با رعایت اصول سه گانه شامل بهداشت دست، رعایت فاصله یک و نیم تا 2 متری و استفاده از ماسک شاهد قطع زنجیره انتقال باشیم.

مجله دیتاپد: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

تفطن: تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57059

به "آخرین آمار کرونا در ایران؛ مجموع بیماران کرونایی از مرز 300 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار کرونا در ایران؛ مجموع بیماران کرونایی از مرز 300 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید