آخرین شرایط کرونا در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 111بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 37 تن مبتلای قطعی و 8 تن در بخش مراقبت های ویژه هستند.

آخرین شرایط کرونا در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

خبرنگاران یاسوج - پرویز یزدان پناه گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 86 هزار و 838 تن بهبود یافته گزارش شده است.

او گفت: از 1148 نمونه pcr و تست سریع دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 52 درصد موارد (601 نفر)مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران ، کهگیلویه دنا و مارگون بودند.

یزدان پناه گفت: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید احتیاط بیشتری نموده و با جدیت مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی حداقل 1.5 متری را رعایت کنند.

بعلاوه چنانچه در تجمعات شرکت می کنند باید در فضای باز، رعایت فاصله 1.5متر ،استفاده از ماسک سه لایه و ماسک پارچه ای روی آن و زمان حضور در جلسه حداقل باشد و از مسافرت به استانهای مجاور و از تردد در مکان های شلوغ و پرخطر خودداری کنند.بعلاوه واکسیناسیون خود و خانواده را تکمیل نمایید تا در صورت ابتلا به کرونا آسیب کمتری به سلامت تان وارد گردد.

انتهای پیغام س

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 107669

به "آخرین شرایط کرونا در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط کرونا در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید