آشنایی مختصر با دیدنی ترین شهرهای کوچک سوئیس

به گزارش مهسان بلاگ، سوئیس، کشوری است که حتما باید یکبار به آن سفر کنید. مناظر کوهستانی که نفس شما را حبس می کنند، ماجراجویی در طبیعت و شکلات هایی که آب دهان شما را به راه می اندازند، همه این ها در سوئیس جمع شده اند. اگرچه شهر زوریخ ارزش یکبار دیدن را دارد، اما شهرهای کوچک سوئیس را نیز از قلم نیاندازید که تقریبا بهترین نقاط این کشور هستند و آن ها دروازه هایی فریبنده به بهشت کوه های آلپ به حساب می آیند. در این مطلب، همچنین شما را هرچه بیشتر با زیباترین شهرهای سوئیس نیز آشنا می کنیم تا راه گشای شما در سفری تفریحی باشند.

آشنایی مختصر با دیدنی ترین شهرهای کوچک سوئیس

گیمل والد

گیمل والد یک شهر بسیار کوچک و دور افتاده بوده که در منطقه برنیز آلپ قرار گرفته است. شما برای سفر به این مورد از شهرهای کوچک سوئیس نیازی به ماشین ندارید، زیرا جاده ای وجود ندارد و برای رفتن به آنجا می توانید از تراموا استفاده یا پیاده روی کنید. این منطقه کوچک کشاورزی در کنار دره شگفت انگیز لاتربرون، شبیه تصویری خیالی به واقعیت پیوسته است و در کوهستانی مهیج و سر به فلک کشیده و آبشارهایی که از هر سمتی به آن جاری بوده، محاصره شده است. نکته قابل توجه در مورد خانه های این شهر که یکی از زیباترین شهرهای سوئیس هست، سنگ هایی به نام اشنیدلس (Schindles) بوده که بر روی سقف خانه ها قرار می گیرند تا به مقاومت آن ها در برابر بادهایی که از کوه می وزند، کمک کنند.

گرویر

این شهر به خاطر پنیر نرم و معطری به همین نام مشهور است. بعضی از افراد ممکن است با شهر گرویر آشنا باشند. این شهر به طور باورنکردنی زیبا و دارای مناظری بدیع، با دره ای زیبا بر روی رودخانه سرین است. اگر می خواهید این مناظر شگفت انگیز و بی نظیر را تجربه کنید، حتما به این شهر که یکی از معروف ترین شهرهای سوئیس هست، بروید. در این شهر یک خیابان پهن و سنگفرش شده وجود دارد و شما را به قلعه بزرگی که متعلق به قرن 13 میلادی بوده و در امتداد دژی با ابهت واقع شده است، هدایت می کند. در این منطقه، مناظر پانوراما از کوهپایه های آلپ دهان هر بیننده ای را از حیرت باز نگاه می دارند.

تون

تون به عنوان دروازه برنیز اوبرلند که در پایین دریاچه تون واقع شده است، شناخته می شود. در کنار خط ساحلی دریاچه یک جهت پیاده روی وجود دارد و به خوبی علامتگذاری شده است. کوهپایه های بالا دست نیز برای دوچرخه سواری کوهستانی و پیاده روی بسیار مناسب هستند. در مرکز قدیمی این شهر که یکی از زیباترین شهرهای سوئیس بوده، قلعه ای متعلق به قرن 12 میلادی که موزه این شهر نیز محسوب می شود و در امتداد رود آر واقع شده است، خودنمایی می کند و تقریبا 1 کیلومتر با دریاچه فاصله دارد. این قلعه متعلق به قرون وسطی به خوبی نمایشگر تالارها و قصرهای قرون وسطایی بوده و همچنین، برج قلعه یا تالار شوالیه ها نیز از نقاط دیدنی قلعه هستند. همچنین، در برج های اطراف قلعه مناظر کوه های آلپ، شهر و دریاچه خودنمایی می کنند.

سوگلیو

سوگلیو، یکی از شهرهای کوچک سوئیس با منظره های باور نکردنی است. منظره گل های وحشی رنگارنگ که در تابستان بر روی تپه ها شکوفه داده اند با پس زمینه کوه های پر برف، واقعا بی نظیر به شمار می آید. بر فراز تمام این تصاویر کلیسای سن لورنزو و برج ناقوس آن واقع شده است که به عنوان نماد این روستا شناخته می شوند. با پیاده روی در خیابان های باریک سنگفرش شده آن به پالازو سولیس که اکنون تبدیل به هتل شده، می رسید. این مکان دارای نقوشی مدیترانه ای بوده و با درختان سکویا احاطه شده است.

گواردا

گواردا در ارتفاع 5400 پایی از سطح دریا واقع شده است، یک روستا کوچک دور افتاده که میزبان خانه های به جا مانده از قرن 17 میلادی بوده و به دلیل نگهداری صحیح از میراث معماری قدیمی جایزه واکر به آن ها تعلق گرفته است. به نظر می رسد این روستا از صفحات یکی از قصه های شهر پریان بیرون آمده و در واقع، از تصاویر این مورد از زیباترین شهرهای سوئیس به عنوان عکسی از کتاب های بچه ها در سال 1945 استفاده شده است. این شهر بسکمک از سنت های قدیمی خود را به خوبی حفظ کرده و بازدید از آن یک اتفاق لذت بخش به حساب می آید. یکی از این مراسم ها، مراسم سالانه چالاندامارز که در ماه مارس برگزار می شود، است.

اینترلاکن

اینترلاکن به لطف موقعیت جغرافیایی مکانی محبوب برای انجام ورزش پاراگلایدر است. هنگامی که در شهر و در میان باغ هایی با سبک ژاپنی قدم می زنید، به بالای سرتان نگاه کنید و هزاران انسان کوچک در حال پرواز را ببینید. اینجا همچنین دروازه ای برای جستجوی منطقه جانگ فرا بوده و موقعیت سوار شدن بر قطار اکسپرس جانگ فرا را فراهم می آورد که از اینترلاکن به جایی که به آن بام اروپا گفته می شود، بروید.

آندرمات

قلب کوه های آلپ سوئیس در نقطه ای که 8 کوه مختلف به هم می رسند، خودنمایی می کند. دلایل بسکمک برای بازدید از آندرمات وجود دارند. این روستا بسیار زیبا با جاذبه ها و فعالیت های فراوانی که در آنجا وجود دارند، بازدیدکنندگان را به بازگشت دوباره به این مکان ترغیب می کند. در طول تابستان می توانید کارهایی از قبیل پیاده روی و دوچرخه سواری کوهستانی، بالا رفتن از صخره ها و ماهیگیری یا از همه راحت تر سوار شدن بر روی کندترین قطار جهان و لذت بردن از مناظر طبیعی شگفت انگیز را انجام دهید. قطار گلاسیر مسافران را به زرمات می برد. مشهور بودن این شهر بخاطر پیست اسکی و وجود تله سیژهایی برای بالا بردن مردم به پیست های اسکی گمستوک و ناتشن هست.

زرنز

روستای زیبای زرنز بزرگترین منطقه حفاظت شده این کشور است. علاقمندان به پیاده روی و دوچرخه سواری عاشق این شهر و مناطق اطراف آن خواهند شد. شما از جهتهایی مشابه سوئیس که در هیچ جای دیگری آن ها را پیدا نخواهید کرد، شگفت زده خواهید شد. همچنین، این مورد از شهرهای سوئیس، نقطه مناسبی برای آغاز کاوش در منطقه انگادین به حساب می آید. در خود روستا چشمه معدنی، فرصت هایی برای ماساژ، استخر فضای آزاد با جریان های زیر آبی و همچنین قایق پدالی برای بچه ها نیز وجود دارد. همچنین، شما می توانید به تورهایی با لیدر حرفه ای بپیوندید تا بیشتر با ابعاد و زوایا مناظر شهر آشنا شوید.

سیون

سیون در میان شهرهای کوچک سوئیس، به عنوان مرکز استان والوییس به حساب می آید و بسکمک از مناظر جادویی شهرهای کوچک را در خود دارد. این شهر، دروازه ای به روستاهای کوچکتر استان کانتون بوده و به دلیل وجود درخشش فراوان آفتاب، قلعه ها و کوه هایش مشهور شده است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31293

به "آشنایی مختصر با دیدنی ترین شهرهای کوچک سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی مختصر با دیدنی ترین شهرهای کوچک سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید