شروع تمرینات پیکان با حضور خریدهای تازه و بازیکنان پایه

به گزارش مهسان بلاگ، تمرینات تیم فوتبال پیکان تهران با حضور بازیکنان فصل گذشته این تیم، خریدهای تازه و بعضی بازیکنان این باشگاه در رده های پایه شروع شد.

شروع تمرینات پیکان با حضور خریدهای تازه و بازیکنان پایه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی مؤسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو (پیکان)، تیم فوتبال پیکان تهران که خود را برای حضوری قدرتمندانه در لیگ بیست ویکم آماده می نماید از امروز (شنبه) تمریناتش را شروع کرد.

تمرینات پیکان عصر امروز زیر نظر مجتبی حسینی، سرمربی این تیم در استادیوم ایران خودرو استارت خورد. در تمرین امروز بازیکنانی که از فصل گذشته قرارداد داشتند و بعلاوه نفرات نو پیکان حضور یافتند و کارشان را برای حضور در فصل آینده شروع کردند.

در اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پیکان اکبر محمدی، مدیر عامل باشگاه پیکان حضور یافت و در کنار رحیم پور، مدیر آموزشگاه فوتبال باشگاه از روی سکوها نظاره گر تمرین شاگردان حسینی بود.

بعلاوه با توجه به حضور بعضی بازیکنان از رده های پایه پیکان در تمرین، محمود انصاری سرمربی امیدهای این باشگاه در کنار مجتبی حسینی حضور یافت و توضیحاتی را درباره شرایط این نفرات به او ارائه کرد.

پیکان به غیر از 3 تیم حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا (استقلال، پرسپولیس و تراکتور) اولین تیم لیگ رجحان است که کارش را برای فصل نو شروع زده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 94655

به "شروع تمرینات پیکان با حضور خریدهای تازه و بازیکنان پایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تمرینات پیکان با حضور خریدهای تازه و بازیکنان پایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید