آمار مبتلایان به کرونا در اردبیل به 26نفر رسید

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر 26 بیمار مثبت قطعی در مراکز درمانی استان بستری هستند بطوریکه پیش بینی می گردد در طی روزهای آینده این تعداد افزایش یابد.

آمار مبتلایان به کرونا در اردبیل به 26نفر رسید

قدرت اخوان اکبری امروز 15 اسفند اظهار کرد: درحال حاضر حدود 123 نفر به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان بستری هستند که از این تعداد 18 بیمار در بخش مراقبتهای ویژه بوده و متاسفانه 5 نفر بدلیل ابتلا به این بیماری در استان فوت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: 26 بیمار مثبت قطعی در حال حاضر در مراکز درمانی استان بستری میباشند که قطعا در طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

به گفته وی مهمترین ابزار در مقابله با کرونا، پیشگیری و آموزش و توجه به هشدارهای داده شده است.

وی یادآور شد: مردم باید به هشدارهای داده شده توجه نمایند چون این بیماری کاملا جدی است و اگر مراقبتهای لازم انجام نگیرد بیماری تشدید پیدا میکند.

به گفته دکتر اخوان اکبری بدلیل شیوع بالای این بیماری در طی روزهای آینده، مردم استان سعی نمایند در دو هفته آینده بیشتر در منزل بمانند، از سفرهای برون شهری بخصوص به استان گیلان جدا خودداری نموده و از حضور در تجمعها و اماکن پرتردد مثل مراکز خرید پرهیز نمایند، تردد داخل شهری باید به حداقل برسد، دستهایشان را مکرر با آب و صابون شسته و در صورت مشاهده علائم بیماری در خود یا دیگران سریعا به پزشک مراجعه نمایند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ: سیستم مدیریت محتوای سهند

salmandiar.ir: دیار سلمان | مجله گردشگری و مسافرتی دیار سلمان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 38423

به "آمار مبتلایان به کرونا در اردبیل به 26نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در اردبیل به 26نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید