آموزشی: بازاریابی

به گزارش مهسان بلاگ، چگونه در اینستاگرام یک صفحه اجتماعی پیروز داشته باشیم؟ تلگرام و اینستاگرام در بین شبکه های اجتماعی موجود در ایران، در بالاترین رده محبوبیت بین کاربران قرار دارند و از این رو اهمیت این دو اپلیکیشن کاربردی که قابل استفاده در همه محیط ها هستند، بسیار حائز اهمیت بین کاربران و صاحبین کسب و کار هستند. اینستاگرام یکی از شبکه هایی است که شما به نسبت برنامه ای همانند تلگرام محدودیت های بیشتری در آن دارید. اما با این حال، در اینستاگرام با محیط های بازتر و پویا تری نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر، روبرو هستید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا علاوه بر بازگوکردن راه هایی برای داشتن صفحه اینستاگرامی پیروز از راهکارهای ما نیز بهره ببرید. 1- صفحه کاربری خود… ادامه مطلب

آموزشی: بازاریابی

چگونه اینفلوئنسر شویم با افزایش اد بلاکرها (ad blockers) برای مسدود کردن تبلیغات، دیگر مثل سابق شاهد تبلیغات نیستیم و این نوع تبلیغات کارایی قبل را ندارند. به همین دلیل اهمیت اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تاثیرگذار بیشتر نمود پیدا می نماید. هرچند اینفلوئنسرهای مطرح که می شناسیم اغلب بازیگر و خواننده هستند اما ما هم می توانیم با رعایت چند نکته اینفلوئنسر شویم. با خبرنگاران همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانیم. مطالب مرتبط: قواعد بازاریابی در شبکه های اجتماعی با چه ابزارهایی بازاریابی محتوا را توسعه دهیم؟ اینفلوئنسر مارکتینگ شاخه ای از علم مارکتینگ و بازاریابی است که تمرکزش را بر اشخاص خاصی در جامعه قرار می دهد. اینفلوئنسرها یعنی افراد تاثیرگذار در جامعه که می توانند افراد مشهوری مثل ورزشکاران، بازیگران یا خواننده ها باشند. یک اینفلوئنسر به… ادامه مطلب

5 مرحله فرآیند تصمیم گیری خرید فرآیند تصمیم گیری مصرف نماینده و یا خریدار روشی است که توسط بازاریابان به منظور شناسایی رفتار این مصرف نمایندگان به کار گرفته می گردد. این فرآیند به 5 قسمت تقصیم می گردد. مرحله اول - احساس نیاز اولین مرحله احساس نیاز کردن است. مشتری احساس می نماید که چیزی کم دارد و یا نیاز به چیزی دارد تا دوباره شرایط به روال عادی بازگردد. به عنوان یک بازاریاب، اگر بدانید که مشتری شما چه زمانی احساس نیاز می نماید، بنابراین می توانید در بهترین زمان ممکن برای آن محصولات تبلیغ کنید. برای مثال، وقتی کفش شما پاره می گردد و متوجه پارگی آن می شوید. در این لحظه شما احساس نیاز می کنید که باید یک کفش جدید تهیه کنید. مرحله دوم - جستجو برای اطلاعات… ادامه مطلب

استراتژی های مناسب قیمت گذاری به شما کمک می نمایند تا قیمت هایی را برای محصولات خود انتخاب کنید که سود شما را حداکثر نمایند. هنگام قیمت گذاری، صاحب یک کسب و کار باید عوامل زیادی را در نظر بگیرد. بعضی از این عوامل شامل: هزینه های فراوری و توزیع، پیشنهادهای رقبا، استراتژی های موقعیت یابی و اهداف کسب و کار می شوند. مطالب مرتبط: چرا نباید نگران دزدیده شدن ایده هایتان باشید؟ تعریف شما از مدیر محصول چیست؟ اگر قیمت محصولات شما خیلی زیاد باشد، مشتریان محصولات شما را خریداری نمی نمایند. در عین حال، اگر قیمت محصولاتتان خیلی هم ارزان باشد، جوابگو هزینه های شرکت شما نخواهد بود. در کنار محصول، مکان و ترفیع، قیمت یکی از عوامل مهمی است که تاثیر زیادی بر پیروزیت کسب و کارها دارد.… ادامه مطلب

آیا جمله to make people happy که دیزنی استفاده می نماید، هدف آن ها است؟ خیر. این جمله در واقع چشم انداز آن ها است. جمله Just Do it که شرکت آدیداس استفاده می نماید چطور؟ خیلی ها معتقدند که این 3 کلمه شعار این شرکت باشد. ولی اشتباه است. این سه کلمه تگ لاین این شرکت هستند. بنابراین، فرق بین این چهار تعریف مخترف از اجزای برند چیست و اصلاً اهمیت آن ها چیست؟ با خبرنگاران همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم. شعار مطالب مرتبط: چطور برندی محبوب داشته باشیم؟ روح برندتان را راهنمایی کنید! شعارها باید چرا های شرکت را بیان نمایند. این یعنی با استفاده از این شعار ها ما به مخاطب می گوییم که چرا باید از محصول و یا خدمات ما استفاده نمایند، اینکه ما… ادامه مطلب

هر استارتاپی بدنبال جذب سرمایه است در گذشته استارتاپ ها چالش کمتری برای جذب سرمایه داشتند و سرمایه گذاران قدرت ریسک بالاتری داشتند، بطوریکه بر روی اکثر ایده های جالب سرمایه گذاری می کردند. اما امروزه با وجود تنوع زیاد ایده ها، شاهد سخت گیری بیشتری از جانب سرمایه گذاران هستیم. در تحقیقاتی که توسط بلومبرگ انجام شد، به این موضوع اشاره شده است که سرمایه گذاری بر استارتاپ ها با کاهش 20 درصدی روبرو شده است. اکثر کارآفرینان این عوامل را ناشی از مسائل مالی می دانند، در صورتی که عوامل گوناگونی در این زمینه تاثیرگذار هستند. می توان مهمترین دلیل عدم ریسک پذیری سرمایه گذاران را آشنا نبودن کارآفرینان با اصول اولیه کسب و کار دانست. اکثر این سرمایه گذاران، خط قرمزهایی برای انتخاب استارتاپ های خود دارند.… ادامه مطلب

یک استارتاپ در شرایط درستش، شما را میلیونر می نماید دن فاگلا مؤسس استارتاپ Science of skill توانسته است بدون استخدام نیروی زیاد و با تکیه بر امکانات اتوماسیون، استارتاپ خود را به پیروزیت نسبی برساند و آن را به قیمتی حدود یک میلیون دلار بفروشد. خریداران این استارتاپ چهارساله، گروهی از کارآفرینان نرم افزاری بودند که 800 هزار دلار از این مبلغ را به صورت نقد پرداخت نموده اند و بقیه را در قسط دوم پرداخت خواهند کرد. این استارتاپ که به خاطر علاقه شدید فاگلا به هنرهای رزمی و جوجیتسو تأسیس شد، دوره های آموزشی مرتبط با هنرهای رزمی و دفاع شخصی به کاربران می فروشد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید. مطالب مرتبط: استارتاپ ها در گذر زمان چه تغییراتی می نمایند؟ به این سوالات قبل از راه اندازی استارتاپ خود پاسخ… ادامه مطلب

اینترنت نقش بسیار مهمی در پیروزیت کسب و کارتان دارد. با کمی کنجکاوی و تحلیل سایت های رقیب، می توان آمار بازدیدنمایندگان، مشارکت کاربران و فعالیت های آن را مورد آنالیز قرار داد. بدست آوردن این داده ها به وسیله شبکه های اجتماعی، کامنت ها و دامنه آنها کار سختی نیست اما باید با ریزبینی بیشتر و راه چارههای تاثیرگذار سعی کنید از رقیبتان عقب نمانید. اما واقعا چه چیزی باعث شده شما جا بمانید؟ اگر نحوه کارتان را اصلاح نکنید، ممکن است فاصله وب سایت رقیبتان از شما روز به روز بیشتر و از محبوبیت بالاتری برخوردار گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا درسهایی از این رقابت بیاموزید. چرا وبلاگ رقیبتان مراجعین بیشتری نسبت به شما دارد؟ مطالب مرتبط: این دلایل برای بهینه کردن سایتتان کافیست! وقت… ادامه مطلب

اهمیت فراوری محتوا در رشد برندتان برندسازی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است بطوری که این شرکت ها می خواهند برندشان را در ذهن مخاطبان حک نمایند و از بقیه رقیبانشان پیشی بگیرند. در فرآیند برندسازی دونظر مورد توجه قرار می گیرد: اول اینکه آسان است و در انواع شبکه های اجتماعی فعالیت کنید، دیگری سخت است و ارزش اتلاف سرمایه ندارد. تجارت آنلاین جزو اصول هر کسب و کاری است که نیازمند سرمایه گذاری است بطوری که نظر هر دو گروه تقریبا درست است. بر اساس تجربیات اطرافیان، برای ساخت هر برندی به چهار یا پنج سال زمان نیاز است و آن را می توان به رقابت در دوی ماراتن تشبیه کرد تا دوی سرعت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید. محتوایی ارزشمند فراوری کنید مطالب مرتبط: روح… ادامه مطلب

هوش مصنوعی روز به روز در حال گسترده تر شدن است بازاریاب ها همواره و همواره به دنبال راه هایی برای سرعت بخشیدن به توسعه بازارشان و همچنین راهکار هایی برای اتوماتیک کردن این پروسه بوده اند. در این کوشش ها با نتایج خوبی هم روبه رو شده اند. این نرم افزارهای کاربردی و اتوماتیک کارهای خسته نماینده ای که از حوصله ما خارج است و نیاز به مهارت خاصی ندارند، را انجام می دهند و در بسکمک مواقع حتی بهتر از انتظارمان کارشان را انجام می دهند. با رفع شدن این موارد بازاریاب ها فرصت دارند به کارهای مهمتری بپردازند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید. به نظر می رسد هوش مصنوعی در زمینه هایی مانند بازاریابی محتوا و زمینه های مرتبط با بازاریابی شبکه اجتماعی و سئو رشد… ادامه مطلب

پیشگیری از اشتباهات متداول در تجارت آنلاین اگر می خواهید برندی شناخته شده در زمینه تجارت الکترونیکی آنلاین داشته باشید، نکاتی را باید مدنظر قرار دهید. این توصیه ها شما را در جهت توسعه و پیشرفت کسب و کارتان کمک خواهد نمود. پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید. شما هم حتما به این موضوع پی برده اید که فعالیت آنلاین یک تجارت به همان میزان حضور فیزیکی آن اهمیت دارد. پس باید مراقب انجام اشتباهاتی جبران ناپذیر که ممکن است به اعتبار شرکتمان لطمه بزند، باشیم. در اینجا به چند مورد از اشتباهاتی که مانع از پیروزیت کسب و کارتان می گردد، خواهیم پرداخت. 1. هیچ ایده ای برای آینده تجارتتان ندارید به محصول و خدماتی که می خواهید ارائه دهید چقدر فکر نموده اید؟ به نظرتون این… ادامه مطلب

قبل از اجرای هر ایده استارتاپ آپ باید آن را به خوبی آنالیز کرد. آغاز یک کسب و کار پیروز بسیار سخت است. در واقع کارآفرینی امری است که در میان عموم افراد جامعه بین کارهای بی خطر و امن دسته بندی نمی گردد. افراد هیچ گاه نمی توانند به طور کامل از ریسک کردن در امان باشند. ریسک هم در زندگی شخصی و هم در زندگی کاری به سراغ همه می رود. نکته اساسی این است که با داشتن برنامه و آماده بودن، می توان مقدار ریسک را در تمامی موقعیت ها کاهش داد. برای آغاز کسب و کار جدید نیز باید برنامه و راهکار هایی جامع به منظور آنالیز ایده داشت؛ چرا که نمی توان همه ایده ها را اجرا کرد. از طرفی هیچ کس دوست ندارد پس از مدت ها کوشش، با یک کسب و کار شکست خورده روبرو گردد. ایده پردازان قبل از… ادامه مطلب

بهره بردن از قدرت محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی درک اصول و قواعد بازاریابی در شبکه های اجتماعی، یک مساله بسیار حیاتی است. از به حداکثر رساندن کیفیت، تا افزایش نقاط ورود (Entry Point) آنلاین شما، تبعیت از این 10 قانون، می تواند شالوده ای بسازد که به مشتریان شما، برند شما و شاید از همه مهم تر، به میزان سود شما کمک کند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید. 1- قانون شنیدن مطالب مرتبط: با چه ابزارهایی بازاریابی محتوا را توسعه دهیم؟ تحول بازاریابی در دنیای موتورهای جستجو پیروزیت در بازاریابی آنلاین، نیاز به بیش تر گوش کردن و کم تر حرف زدن دارد. پیروزیت در بازاریابی آنلاین، نیاز به بیش تر گوش کردن و کم تر حرف زدن دارد. محتوای فراوری شده توسط مخاطبان هدف تان را در محیط های آنلاین بخوانید و در بحث های… ادامه مطلب

مهارت هایی برای تبدیل کردن فالوور به مشتری شما نیاز به مهارت هایی دارید تا مشتریان را ترغیب به خرید کنید. امروزه با فراگیر شدن اینترنت، استفاده از شبکه های اجتماعی هم رو به افزایش است، بطوریکه همه می توانند براحتی با این ابزارها کار نمایند و پست مورد نظرشان را بفرستند. اما فراوری محتوای تاثیرگذار کار افراد متخصص است. شما در ابتدای کار ممکن است با موانعی روبرو شوید که باید آنها کنار بزنید و در پایان با کمک مهندسی معکوس راه رسیدن به مشتری را به وسیله فلوور پیدا کنید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با 4 راه چاره برای داشتن بهترین عملکرد در شبکه های اجتماعی آشنا کنیم. 1- عادت های بد را کنار بگذارید مطالب مرتبط: تعامل بهتر کارمندان با کمک شبکه های… ادامه مطلب

شرکت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقاء دهید برای رقابت در این عرصه و جذب مشتریان جدید شاید نیاز باشد استراتژی های خود را تغییر دهید. اگر شما هم تازه به بازار وارد شده اید و نمی دانید از چه برندی بهره ببرید یا راه و روش های دیده شدن در این بازار رقابتی را نمی دانید، با خبرنگاران همراه باشید تا این استراتژی ها را به بهترین نحو دنبال کنید. بازاریابی محتوا الویت دارد مطالب مرتبط: بازاریابی محتوا در سال 2020 چگونه خواهد بود؟ با چه ابزارهایی بازاریابی محتوا را توسعه دهیم؟ راهی که ما می توانیم پیشنهاد کنیم برای محبوبیت بیشتر، این است که با دور زدن عناوینی که این شرکت ها بطور معمول استفاده می نمایند، بتوانیم بهترین و مناسب ترین محتوا را برای جذب مشتریان خاص،… ادامه مطلب

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: الی گشت
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15034

به "آموزشی: بازاریابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزشی: بازاریابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید