اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی منطقه 4 در هفته هوای پاک

به گزارش مهسان بلاگ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 با تشریح ویژه برنامه های هفته هوای پاک گفت: برگزاری وبینارها و کارگاه های آموزشی مجازی در کنار همایش دوچرخه سواری و قدردانی از رکاب زنان بعضی از برنامه های هفته پاک است.

اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی منطقه 4 در هفته هوای پاک

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، حمیدرضا فرخی در اینباره گفت: به مناسبت هفته هوای پاک که از 27 دی ماه لغایت 3 بهمن ماه است، برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی درخصوص آلودگی هوا و مضرات آن بر روی سلامتی انسان توسط اساتید دانشگاهی با موضوع اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه 4 از جمله برنامه های این هفته پاک خواهد بود.

او ادامه داد: بالا بردن اطلاع شهروندان با ارائه پیامها، محتوای متنی، صوتی، تصویری، فیلم وکلیپ با موضوعات هوای پاک در کانال ها و صفحات مجازی مدارس، سرای محلات، دبیران کانون و ... از دیگر برنامههای این هفته به شمار می رود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 در ادامه از برگزاری مسابقات مختلف نقاشی، طراحی پوستر، انشاء نویسی در فضای مجازی اطلاع داد و گفت: همزمان با شروع هفته هوای پاک، مراسم دوچرخه سواری و رکاب زنی با حضور علاقه مندان محیط زیست برگزار و از رکابزنان قدردانی شد.

فرخی در سرانجام از برگزاری وبینار آموزشی، پنل های پرسش و پاسخ و میزگرد آنلاین با حضور مسئول NGO کندو، کاشت نهال با حضور کارشناسان و علاقه مندان به محیط زیست و پخش کلیپ، تیزر، موشن گرافی و فیلم کوتاه در نمایشگرهای موجود در ساختمان منطقه اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 74978

به "اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی منطقه 4 در هفته هوای پاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی منطقه 4 در هفته هوای پاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید