ادامه فعالیت هوآوی در ارائه به روزرسانی ها و خدمات به گوشی های قدیمی

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت هوآوی یکی از مهم ترین بازیگران کلیدی در صنعت ارتباطات و گوشی های هوشمند محسوب می شود که رشد خیره کننده ای را ظرف 10 سال پس از ورود به این بازار داشته است. رسیدن به درآمد 64 میلیارد دلاری و رشد 13 درصدی سال به سال در نیمه ابتدایی سال 2020 خود نشان دهنده میزان موفقیت این برند است.

ادامه فعالیت هوآوی در ارائه به روزرسانی ها و خدمات به گوشی های قدیمی

با این حال فرایند رقابت بر سر تکنولوژی در دنیای امروز وارد مرحله جدیدی شده، هوآوی نیز به عنوان شرکتی که توانسته بهترین فناوری 5G در دنیا را ارائه کند و با پیشرفتی که در حوزه طراحی و مهندسی چیپست کسب کرده، درگیر این جنگ تجاری شده تا بلکه از سرعت پیشرفتش کاسته شود.

در ادامه این جنگ تجاری و گاهی رسانه ای، به تازگی خبری منتشر شد مبنی بر عدم تمدید گواهی کلی موقت ( TGL ) که به هوآوی اعطا شده بود و عنوان شد که این عدم تمدید به معنی ایجاد محدودیت برای گوشی های قدیمی هوآوی مبتنی بر سرویس های موبایلی گوگل است. در حالی که محدودیتی برای گوشی های قدیمی هوآوی یا گوشی های موجود در بازار اعمال نخواهد شد و مانند روال گذشته می توانند از سرویس های موبایلی گوگل استفاده می کنند و به روزرسانی های امنیتی و کلی را دریافت کنند.

در واقع به روزرسانی های امنیتی و کلی اندروید توسط هوآوی، از طریق به روزرسانی رابط کاربری این شرکت یعنی EMUI عرضه می شوند، اتفاقی که در گوشی های جدید شرکت هوآوی نیز مرسوم است. در نتیجه مشتریان گوشی های هوآوی به روزرسانی سیستم عامل اندروید را طبق روال معمول دریافت خواهند کرد.

هوآوی برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، دست به سرمایه گذاری عظیم در بخش نرم افزاری گوشی های هوشمند زده تا با ارائه پلتفرم های اختصاصی خود نظیر مارکت نرم افزاری App Gallery، اکوسیستم موبایلی اختصاصی اش را با بهترین خدمات و سرویس ها ارائه کرده و یک اکوسیستم سخت افزاری و نرم افزاری کامل را در اختیار مشتریان خود بگذارد. اتفاقی که باعث عدم وابستگی کامل هوآوی به منابع خارجی شده وآسیب پذیری آن را کاهش می دهد.

پرسش و پاسخ های احتمالی

س: آیاهوآویمی تواندبهفروشدستگاه هایGMSادامهدهد؟

ج: در دوره معتبر توافق نامه MADA، هوآوی می تواند به تولید و فروش محصولات GMS که تا قبل از 16 مه 2019 عرضه شده ادامه دهد. البته که هوآوی توسعه و گسترش اکوسیستم موبایلی خود یعنی HMS و اپ گالری را پیش از این تصمیم آغاز کرده بود و گوشی های جدید این شرکت مستقل مبتنی بر اندروید اما مستقل از گوگل هستند. نکته ای بسیار مهم در این زمینه وجود دارد و آن اینکه هوآوی به طور مستقل نسبت به ارسال به روزرسانی ها اقدام می کند و از گوگل کمکی نمی گیرد. گوشی های HMS با همین روش و به طور مستقیم از سوی هوآوی در حال دریافت آخرین به روزرسانی های امنیتی و کلی اندروید هستند.

س: آیادستگاه هایهوآویازبه روزرسانی هایاندروید،آپدیت هایامنیتییارفعاشکالپشتیبانیمی کنند؟

ج: هوآوی می تواند به روزرسانی های اندروید و رفع باگ های امنیتی را از وب سایت منبع باز به دست آورد و ارتقاء نرم افزار دستگاه ، آسیب پذیری ها و رفع اشکالات را با این شرط که سازگاری Android و API ها بدون تغییر باقی بماند، انجام دهد. هوآوی می تواند پس از به دست آوردن به روزرسانی ها به سرعت سازگار شود ، بنابراین می توان فرکانس به روزرسانی پچ امنیتی را بدون تغییر حفظ کرد و سرعت به روزرسانی با محصولات رقیب قابل مقایسه خواهد بود.

س: آیادستگاهایهوآویازارتقابهنسخهبعدیسیستماندرویدیپشتیبانیمی کند؟

ج: هوآوی می تواند به روزرسانی نسخه اندروید را از وب سایت منبع باز Android دریافت کند و ویژگی های کلیدی را در به روزرسانی های EMUI همسان سازی کند، برنامه ارتقاء هر دستگاه متفاوت خواهد بود. EMUI همچنین با ویژگی ها و کارکردهای منحصر به فرد خود مانند فناوری توزیع شده، ارتباط از راه دور، امنیت و حفظ حریم شخصی همراه است و برای پیشرفت و بهبود تجربه کاربر برای تمام سناریوهای احتمالی آماده است.

  • درباره گوشی هواوی میت 40 پرو چه می دانیم؟

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59120

به "ادامه فعالیت هوآوی در ارائه به روزرسانی ها و خدمات به گوشی های قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فعالیت هوآوی در ارائه به روزرسانی ها و خدمات به گوشی های قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید