از دربی رفت و برگشت تا عراق و اهواز با چاشنی 13 امتیاز! ، دیاباته غایب شش مسابقه حساس!

به گزارش مهسان بلاگ، استقلال در بازی ماقبل دربی رفت مقابل نفت مسجد سلیمان شیخ دیاباته را در دقیقه 33 بازی از دست داد. شیخ با مصدومیت از ناحیه عضله دربی را از دست داد تا پرسپولیس بازی رفت را با نتیجه 0-1 ببرد.

از دربی رفت و برگشت تا عراق و اهواز با چاشنی 13 امتیاز! ، دیاباته غایب شش مسابقه حساس!

گروه ورزشی خبرنگاران، بشیخ دیاباته دیشب همراه با دیگر اعضای تیم استقلال به اردوی بازی با سپاهان نرفت تا غیبتش در این ملاقات تقریبا قطعی به نظر برسد. با این وجود شیخ دیاباته مهاجم 13 گله استقلال به عنوان غایب مسابقه امشب این تیم روبروی سپاهان معرفی و از سوی مجید نامجو مطلق مربی استقلال در نشست خبری اعلام شد که قطعا به بازی نمی رسد. اما اینکه او در آخرین دقایق به ترکیب اضافه گردد یا نه قطعا امشب و حدود ساعت 19 مشخص خواهد شد.

دیاباته در این فصل ملاقاتهای حساس مهمی را به ویژه دو دربی رفت و برگشت را در کنار هم تیمی هایش نبود تا هم استراماچونی و هم مجیدی از نداشتن چنین مهاجم خطرناکی در حساسترین ملاقاتهای فصل محروم بمانند. با این وجود مروری به ملاقاتهای حساسی که شیخ دیاباته در این فصل نتوانسته تیمش را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند مشخص می نماید نبود او در ترکیب استقلال همیشه به ضرر تیمش بوده است.

شیخ دیاباته که در 5 ملاقات اخیر استقلال 5 گل (هر بازی یک گل) زده است پیش از آن و در روزهایی که به دلیل ناآمادگی نتوانسته بود به میدان برود از غایبانی به شمار می رفت که غیبتش در ترکیب تیم به شدت به چشم آمد. در نبود او استقلال 13 امتیاز را در6 ملاقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از دست داد.

*دربی رفت و برگشت!

استقلال در بازی ماقبل دربی رفت مقابل نفت مسجد سلیمان شیخ دیاباته را در دقیقه 33 بازی از دست داد. شیخ با مصدومیت از ناحیه عضله دربی را از دست داد تا پرسپولیس بازی رفت را با نتیجه 0-1 ببرد. او در ملاقات برگشت هم غیبت داشت و درست در همان دیددار با نفت مسجد سلیمان باز هم از ناحیه زانو آسیب دید و در نهایت استقلالی که به شدت به زوج دیاباته و قایدی متکی بود بدون او به میدان رفت و ننتیجه ای بهتر از تساوی بدست نیاورد تا استقلال 4 امتیاز از دو دربی را از دست داده باشد.

*غایب آسیایی!

دیاباته که در دو ملاقات پلی آف اول و دوم استقلال روبروی الکویت و الریان(2بار) سه گل به ثمر رسانده بود جزو خطرناکترین مهاجمان این تیم برای ملاقات با الشرطه و الاهلی عربستان به شمار می رفت ولی او درست در آستانه همان دو بازی با مصدومیت روبرو شده و دو ملاقات بین المللی مهم که ظرف 9 روز برگزار گردید را از دست داد. دو بازی که استقلال با الشرطه 1-1 کرد و به الاهلی 1-2 باخت تا باز هم 4 امتیاز در دور گروهی از دست بدهد!

*غیبت در بازی شش امتیازی!

دیاباته که پس از کرونا به تهران برگشته بود وقتی داشت کیلوهای اضافی اش را برای رسیدن به بازی حساس عقب افتاده با فولاد کم می کرد تا به وزن ایده آل برسد به فرم مطلوب نرسید و برای اینکه آسیبی نبیند با تیمش راهی اهواز نشد و در تهران ماند گرچه دو روز بعد و در آستانه تولد فرزندش با مرخصی که از باشگاه گرفت به پارذیس و کشور فراننسه برگشت و ملاقات با فولاد را از دست داد تا استقلال با از دست دادن بیش از 5 موقعیت توسط قایدی و مطهری در نهایت 1-2 بازی را 9 نفره واگذار نموده و 3 امتیاز دیگر را از دست بدهد.

*به تراکتور هم نرسید!

دیاباته در یکی از مهمترین ملاقاتهای دیگر هم غیبت داضشت. او که در بازی با سایپا ایران نبود قبل از بازی با تراکتور به تهران برگشت ولی نتوانست به آن ملاقات برسد. او که در بازی رفت با تبریزی ها هت تریک نموده بود غایب سرشناس این بازی شناخته شد و استقلال در نهایت به نتیجه 0-0 رضایت داد و 2 امتیاز دیگر را هم آنجا از دست داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 58137

به "از دربی رفت و برگشت تا عراق و اهواز با چاشنی 13 امتیاز! ، دیاباته غایب شش مسابقه حساس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دربی رفت و برگشت تا عراق و اهواز با چاشنی 13 امتیاز! ، دیاباته غایب شش مسابقه حساس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید