استارتاپ Byton با همکاری فاکسکان شاسی بلند برقی خود را فراوری می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، استارتاپ Byton که در زمینه ساخت خودرو برقی فعالیت می نماید، با فاکسکان قراردادی به ارزش 200 میلیون دلار برای فراوری شاسی بلند برقی M-Byte در سال 2022 منعقد کرد.

استارتاپ Byton با همکاری فاکسکان شاسی بلند برقی خود را فراوری می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، استارتاپ چینی Byton در نمایشگاه CES 2018 با رونمایی از شاسی بلند برقی M-Byte با لیستی بلند و بالا از فناوری ها و نمایشگر بزرگ 48 اینچی توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. این شرکت یک سال بعد در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از نمونه آماده به فراوری شاسی بلند خود رونمایی کرد و قول عرضه آن در سال 2020 را داد، ولی به خاطر مسائل اقتصادی و کرونا نتوانست به وعده خود عمل کند. این استارتاپ حالا به لطف قرارداد با فاکسکان و تزریق سرمایه 200 میلیون دلاری از عرضه M-Byte در سال 2022 خبر می دهد.

Byton می گوید کمپانی فاکسکان که بیشتر آن را به عنوان یکی از فراوریکنندگان محصولات اپل به ویژه آیفون می شناسیم، تکنولوژی ها و تخصص خود در زمینه فراوری محصول و دیگر منابع صنعتی خود را در اختیار این استارتاپ قرار می دهد تا فراوری M-Byte پایان محقق گردد. فاکسکان پیشتر با رونمایی از پلتفرم برای خودروهای الکتریکی تمایل خود برای ورود به بازار خودرو را نشان داده است.

Byton اضافه می نماید که شاسی بلند M-Byte در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد: مدل دیفرانسیل عقب با باتری 72 کیلووات ساعتی و شعاع حرکتی تقریبی 224 مایل (360 کیلومتر)، و مدل تمام چرخ متحرک که از باتری حجیم تر 95 کیلووات ساعتی برخوردار بوده و قابلیت پیمایش 270 مایل (434 کیلومتر) را دارد. سازنده می افزاید مدل پایه این خودرو با قیمت 45 هزار دلار روانه بازار می گردد که با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آن مناسب به نظر می رسد.

Byton امیدوار است پس از عرضه M-Byte در چین فروش آن را در اروپا و حتی ایالات متحده شروع کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 74261

به "استارتاپ Byton با همکاری فاکسکان شاسی بلند برقی خود را فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ Byton با همکاری فاکسکان شاسی بلند برقی خود را فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید