استعفای کابینه را اعلام می کنم، خداوند لبنان را حفظ کند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، حسان دیاب نخست وزیر لبنان گفت: فاجعه ای که لبنانی ها را هدف قرار داد در نتیجه فساد مزمن در کشور و دولت بود. منظومه فساد بزرگتر از کشور است و خطرات دیگری کشور را با وجود طبقه حاکم بر کشور تهدید می نماید. فساد در همه بدنه کشور ریشه دوانیده است اما معین شد که فساد از کشور هم بزرگتر است و نمی توان از آن خلاصی یافت و یکی از نمونه های فساد در موضوع انفجار بندر بیروت نمایان شد و معین شد که حجم فاجعه بزرگتر از آن است که قابل توصیف باشد.

استعفای کابینه را اعلام می کنم، خداوند لبنان را حفظ کند

وی اضافه نمود: ما در برابر فاجعه بزرگی قرار داریم و انتظار می رفت که آنانی که حامی کشور هستند به احترام اندوه مردم همکاری نمایند. بعضی جز به پیروزی های سیاسی نمی اندیشند. آنان باید از خود خجالت می کشیدند زیرا فساد آنها فاجعه را رقم زد. آنها مشکل اصلی ملت لبنان هستند.

دیاب گفت: آنان کوشش کردند که دولت را مسئول فروپاشی و بدهی ها قلمداد نمایند. تمام دغدغه ما نجات کشور است و ما به خاطر آنها بسیار تحمل کردیم اما صداهای ناهنجار قطع نشد. میان ما و تغییر دیوار بسیار بزرگی قرار گرفته است که طبقه ای که بر کشور حاکم است آنرا حمایت می نمایند.

نخست وزیر لبنان اعلام کرد: وقایع را تحریف کردند و حقایق را نادیده گرفتند زیرا آنها می دانند که موفقیت دولت یعنی تغییر این طبقه. طبقه سیاسی سپرده های مردم را بر باد داد و کشور را زیر بار بدهی برد.

وی گفت: امروز استعفای کابینه را اعلام می کنم و خداوند حامی لبنان باشد.

از سوی دیگر النشره گزارش داد: حسان دیاب به کاخ بعبدا رفته است تا استعفای کابینه را به میشل عون رئیس جمهوری لبنان تقدیم کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57876

به "استعفای کابینه را اعلام می کنم، خداوند لبنان را حفظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای کابینه را اعلام می کنم، خداوند لبنان را حفظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید