استقبال آمریکایی ها از طب سنتی چین برای مقابله با کرونا

به گزارش مهسان بلاگ، همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا بسیاری از مردم این کشور برای مقابله با این ویروس به سراغ خدمات و محصولات طب سنتی چین رفته اند.

استقبال آمریکایی ها از طب سنتی چین برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، کلایتون شیو متخصص طب سوزنی و گیاهی چین در نیویورک از افزایش تقاضا برای استفاده از خدمات خود در این شهر بعد از شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

وی تصریح نموده که در ده روز اخیر و به خصوص بعد از اعلام ابتلای اولین فرد ساکن نیویورک به ویروس کرونا بسیاری از اهالی این شهر برای دریافت خدمات و داروهای طب سنتی چینی به وی مراجعه نموده اند.

فروشگاه های داروهای طب سنتی چین در آمریکا نیز با استقبال مردم روبرو شده اند. فروشگاه کاموو مریدین در محله چینی های شهر نیویورک یکی از این فروشگاه هاست که شاهد حضور روزانه هزاران نفر برای خرید محصولات خود است.

دولت چین هم در تحقیقات خود برای مقابله با کرونا به داروهای گیاهی طب سنتی توجه نموده و در حال تحقیقات در خصوص کارنمودهای احتمالی آنها برای درمان کروناست.

سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 روش های درمانی طب سنتی و سوزنی چین را به رسمیت شناخت. این روش های درمانی که از 2500 سال قبل در چین متداول هستند، برای تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان بیماری هایی مانند آنفولانزا کاربرد دارند.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39420

به "استقبال آمریکایی ها از طب سنتی چین برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال آمریکایی ها از طب سنتی چین برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید