استقرار سه بیمارستان سیار سپاه در سیستان وبلوچستان

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - سه بیمارستان سیار (صحرایی) نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان مستقر شد و 200 نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه وارد زاهدان شدند.

استقرار سه بیمارستان سیار سپاه در سیستان وبلوچستان

به گزارش سپاه نیوز، سه بیمارستان سیار (صحرایی) نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان مستقر شد. بعلاوه علاوه بر سه بیمارستان سیار (صحرایی) مجهز این نیرو به همراه پرسنل؛ 200 نفر از اعضای کادر درمانی نیروی زمینی سپاه شامل پزشک، پرستار و بهیار هم به یاری دانشگاه علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان برای یاری به مقابله با ویروس کرونا در این استان شتافتند.

در پی مسائل ناشی از ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان بعلاوه سه بیمارستان سیار (صحرایی) نیروی زمینی سپاه مجهز به بخش سیار آی سی یو، دستگاه اکسیژن ساز کانتینری هم جهت خدمت رسانی به بیماران کرونایی استان سیستان و بلوچستان مستقر شدند.

در هر بیمارستان به طور میانه 150 نفر در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به هموطنان در استان سیستان و بلوچستان به سر می برند.

کاروان 200 نفره اعزامی متشکل از پزشکان، بهیاران و کادر درمان نیروی زمینی سپاه که به زاهدان اعزام شده، برای یاری به بیماران و واکسیناسیون استانی کرونا، در ماموریت دانشگاه علوم پزشکی این استان خواهند بود.

سردار احمد اخوان فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اشاره به خدمات گسترده درمانی نیروی زمینی سپاه به ویژه در منطقه ها محروم از جمله استان سیستان و بلوچستان گفت: نفرات و بعلاوه تجهیزات و امکانات استقرار یافته نیرو در استان سیستان وبلوچستان تا برطرف مسائل مردم و بازگشت شرایط عادی درمانی در استان باقی خواهند ماند و به خدمت رسانی ادامه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 90279

به "استقرار سه بیمارستان سیار سپاه در سیستان وبلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار سه بیمارستان سیار سپاه در سیستان وبلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید