اصفهانیان: توصیه پزشکی به تاج باید در جلسه مطرح گردد، با ویلموتس اختلاف داریم

به گزارش مهسان بلاگ، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید تاج باید توصیه پزشکان برای کم کردن فعالیتش را در هیات رئیسه فدراسیون مطرح کند.

اصفهانیان: توصیه پزشکی به تاج باید در جلسه مطرح گردد، با ویلموتس اختلاف داریم

فریدون اصفهانیان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره استعفای مهدی تاج از ریاست این فدراسیون به علت کسالت حالش گفت: من در جریان این موضوع نیستم و تا به امروز صحبتی در این باره نشنیده ام. اگر چنین چیزی مطرح باشد و پزشک ها به مهدی تاج توصیه نموده باشند که فعالیتش را کمتر کند، او باید آن را در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح کند تا آنالیز گردد.

وی هم چنین درباره زمان استفاده از VAR (یاری داور ویدئویی) در مسابقات فوتبال یادآور شد: مقدمات این کار طی ماه های گذشته انجام و کلاس های توجیهی برای داوران برگزار گردید اما استفاده از VAR نیازمند فراهم شدن سخت افزارهای لازم و پیش بینی امکانات و محل های استفاده از این سیستم است. هزینه استفاده از VAR بالا است و تیم های ما توان خرید این دستگاه ها را ندارند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین در واکنش آیا مشکل سخت افزاری سیستم VAR رفع شده است، گفت: قبلا این سیستم را به صورت آفلاین استفاده کردیم اما استفاده از آن به صورت آنلاین سخت است. فیفا باید سیستم ما را تایید کند و تامین این سیستم هم هزینه های به خصوص خود را دارد.

اصفهانیان درباره زمان تقریبی استفاده از سیستم یاری داور ویدئویی در فوتبال ایران اظهار کرد: فکر می کنم بتوانیم در آغاز فصل آینده از این سیستم استفاده کنیم اما چیزی قطعی نیست.

او درباره شکایت فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس از همدیگر به علت اختلافات موجود در نحوه فسخ قرارداد گفت: فدراسیون فوتبال یکی از وکلای خوب ایرانی در فیفا را استخدام نموده و مهدی تاج در جریان این پرونده است. اختلافات در قراردادی طرفین وجود دارد که سعی می کنیم جلوی ضرر و زیان را در این موضوع بگیریم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی و ایران یا خارجی بودن سرمربی این تیم گفت: ما نظرات خودمان را داریم اما کمیته فنی باید پیشنهاد خود را به همراه دلایلش اعلام کند و ما آنالیز کنیم. با این حال هنوز اسمی مطرح نشده است و ما هم نظرمان را اعلام ننموده ایم.

اصفهانیان همچنین درباره مذاکره با برانکو و مربیان دیگر بعد از فسخ قرارداد ویلموتس یادآور شد: تا به امروز گفت و گوی رسمی با برانکو انجام نشده اما باید سریع تر مربی بعدی را انتخاب کنیم چون ما اکنون قراردادی با ویلموتس نداریم. باید نهایت استفاده را از چهار بازی آینده بکنیم چرا که بازی های سختمان هم در ایران است و می توانیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعد انتخابی جام جهانی صعود کنیم.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31619

به "اصفهانیان: توصیه پزشکی به تاج باید در جلسه مطرح گردد، با ویلموتس اختلاف داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهانیان: توصیه پزشکی به تاج باید در جلسه مطرح گردد، با ویلموتس اختلاف داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید