اطلاعاتی در مورد خمیر دندان اکسیژن رسان: Oxygenating Toothpaste

به گزارش مهسان بلاگ، خمیر دندان اکسیژن رسان با انتشار اکسیژن موجب از بین رفتن باکتری های موجود در دهان می شود، که این امر به کاهش بوی بد دهان کمک می کند. این مقاله به این موضوع می پردازد که یک خمیر دندان اکسیژن رسان در واقع چه خمیر

اطلاعاتی در مورد خمیر دندان اکسیژن رسان: Oxygenating Toothpaste

مترجم: رزیتا ملکی زاده

منبع: راسخون

خمیر دندان اکسیژن رسان با انتشار اکسیژن موجب از بین رفتن باکتری های موجود در دهان می شود، که این امر به کاهش بوی بد دهان کمک می نماید. این مقاله به این موضوع می پردازد که یک خمیر دندان اکسیژن رسان در واقع چه خمیر دنداانی است، چه هدفی را دنبال می نماید و برخی از بهترین مارکهای موجود را معرفی می نماید.

آیا می دانستید؟

دکتر هارولد کاتز Harold Katzبنیانگذار کلینیک های مسائل تنفسی کالیفرنیا California Breath Clinics پس از آنکه نتوانست دختر نوجوان خود را بخاطر بوی بد دهان درمان نماید، تحقیق خود را بر روی دلایل این مشکل بنا نهاد. ایشان سپس محصولات مراقبتهای بهداشتی دهان و دندان متعلق به خود را عرضه نمودند که این مارک تحت نام TheraBreath شناخته شده است.

آیا به تازگی برای اجتناب از خجالت ناشی از بوی بد دهان به نعناع و خوشبونماینده دهان متوسل شده اید؟ خوب، همه ما می دانیم که بوی بد دهان می تواند معضل بزرگی محسوب شود. با این حال، این راه حل ها موقتی بوده و به راحتی مشکل را پنهان می سازند. بوی بد دهان یک عارضه پزشکی است که در ادبیات پزشکی تحت نام هالیتوزیس یا بوی بد دهان halitosis شناخته می شود. بسکمک از مردم با این مشکل مواجهند، و به همین دلیل از علت رخ دادن آن و راه حل رفع این مشکل دانش کمی دارند.

با این حال، خمیر دندان های اکسیژن رسانی در بازار وارد شده اند که مدعی اند افرادی که از این مشکل رنج می برند را نجات خواهند داد. اجازه دهید پی ببریم علل بوی بد دهان چیست و یک خمیر دندان اکسیژن رسان در جهت مبارزه با این مقوله چه کاری می تواند انجام دهد.

دلایل بوی بد دهان

دهان ما پر از باکتری هایی است که وجودشان ضروری و حیاتی است چرا که به فرایند شکستن و تجزیه مواد غذایی کمک می نمایند. باکتری های موجود در دهان ما بی هوازی می باشند (بدون هوا زندگی می نمایند). بوی بد دهان به علت فعالیت بیش از حد باکتری هایی است که با تولید گوگرد به نفس ما بوی بدی می بخشند. علاوه بر این، برخی نوشیدنی ها و محصولات غذایی به این باکتری ها در قالب پروتئین غذای بیشتری می دهند. عوارض مختلف پزشکی دیگری مانند سینوس وجود دارند که ممکن است به مشکل بوی بد دهان بیافزایند. دکتر هارولد کاتز در کتاب، Bad Breath Bible، بر طبق تحقیقات خود در مورد علل بوی بد دهان، مطالبی نوشته است. جدای از واکنش های منفی دیگران، وجود زبان سفید رنگ هم می تواند نشان دهنده این باشد که دهان فرد بوی بدی می دهد.

یک خمیر دندان اکسیژن رسان چه کاری انجام می دهد؟

هدف از خمیر دندان اکسیژن رسان کمک به مبارزه با بوی بد دهان است که به وسیله فعالیت بیش از حد باکتری های موجود در دهان به وجود می آید. این خمیردندانها با باکتری های دهان مبارزه کرده و تعداد آنها را کاهش می دهند، در نتیجه احساس خنکی و تازه ای در دهان برجای می گذارند. آنها همچنین به سفید کردن دندان ها کمک می نمایند. باکتری ها نمی توانند در محیطی که اکسیژن وجود دارد، زنده بمانند. بنابراین، خمیر دندان اکسیژن رسان از این ویژگی باکتری ها استفاده کرده تا آنها را از بین ببرد. این خمیردندان ها حاوی عناصری هستند که با استفاده از آنها اکسیژن آزاد می سازند، در نتیجه باکتری ها را نابود می سازند. بنابراین، یک خمیر دندان اکسیژن رسان به مبارزه با بوی بد دهان (و ممانعت از فرار دیگران از اطراف شخص!) کمک خواهند کرد. این راه حل ساده ای است که به وسیله دکتر هارولد کاتز کشف شد. کاهش باکتری های مسبب گوگرد به کاهش بوی بد کمک خواهد کرد. استفاده روزانه از این خمیردندان همچنین در از بین بردن سنگ لوزه tonsil stones، در صورت وجود کمک می نماید.

خمیردندان اکسیژن رسان TheraBreath

یکی از محبوب ترین مارک هایی است که به مصرف نماینده نوید حساسیت و توجهی متفاوت از دیگر خمیر دندان ها را می دهد. این خمیردندان بر خلاف دیگر خمیر دندان ها از الکل و عواملی که موجب به وجود آمدن کف دهان می شوند، استفاده نکرده است. بلکه حاوی اکسید 8 OXYD-8 است که به دهان حسی از اکسیژن رسانی را می بخشد. این محصول در میان مصرف نمایندگان از محبوبیت بسکمک برخوردار می باشد. همچنین طیف وسیعی از محصولاتی را دارند که شامل دهان شویه هایی می شود که به مصرف نماینده قول کاهش بوی بد دهان را می دهند.

خمیردندان سفید نماینده حاوی جوش شیرین و پراکسید هیدروژن کلگیت

Colgate Baking Soda and Peroxide Whitening Toothpaste

این خمیردندان با انتشار حباب های اکسیژن به مبارزه با بوی بد دهان کمک می نماید. حباب های اکسیژن به علت فعالیت های جوش شیرین و پراکسید آزاد می شوند، در نتیجه به دهان احساس تازگی و طراوت می بخشند.

خمیردندان سفید نماینده پیشرفته آرم اند هَمر (سفید نمایندگی فوق العاده: حاوی جوش شیرین و پراکسید)

Arm and Hammer Advance White Toothpaste

همانند مورد بالا، این خمیردندان حاوی جوش شیرین و پراکسیدی است که منجر به ایجاد حباب های اکسیژن، دادن احساس تازه به دهان و تنفس، و باعث افزایش سفیدی دندان می شود.

به همراه خمیر دندان، دهان شویه هایی هم در دسترس می باشند که اکسیژن رسان بوده به طوری که می توانند هدف مشترکی را دنبال کرده و با این خمیردندانها همکاری نمایند.

منبع: راسخون
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 97737

به "اطلاعاتی در مورد خمیر دندان اکسیژن رسان: Oxygenating Toothpaste" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی در مورد خمیر دندان اکسیژن رسان: Oxygenating Toothpaste"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید