اعداد اعجاب انگیز اسنپ در سال 98

به گزارش مهسان بلاگ، شروع هر سال فرصت مناسبی است تا نگاهی به گذشته بیندازیم و راستا رفته را مرور کنیم؛ سال 98 برای همه ما سال عجیبی بود. سالی که فراز و نشیب های بسیار داشت و در روزهای پایانی اش پدیده ای به نام کرونا تمام کشورها را تحت تاثیر قرار داد. امروز خیلی از ما ترس ها و نگرانی هایی را تجربه می کنیم که در سراسر کره زمین مشترک است. اما چیزی که برای همه مسلم شده این است که باید از گذشته درس بگیریم و قدر لحظه ها را بدانیم. همراه ما شوید تا با هم آلبوم اسنپ را در سال 98 ورق بزنیم؛ راه های رفته را بشمریم، لحظه های خوش را مرور کنیم و در نهایت برای یک آینده متفاوت برنامه تازه ای بریزیم.

اعداد اعجاب انگیز اسنپ در سال 98

اسنپ در سالی که گذشت

اسنپ در تمام لحظات سالی که گذشت همراه شما بود؛ ما هم مثل شما روزهای سخت و پر فراز و نشیبی را تجربه کردیم، اما دغدغه اصلی مان این بود که بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم. اسنپ در سال 98 دیگر تنها یک سامانه هوشمند حمل ونقل نبود؛ امکان سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت، شارژ سیم کارت، ارسال بار با وانت، خرید بلیت پرواز، خرید بسته اینترنت، خرید بلیت اتوبوس، رزرو هتل خارجی، بازی، رزرو اقامتگاه اقتصادی، درخواست تاکسی خطی، رزرو هتل داخلی، پرداخت قبض به سوپراپلیکیشن اسنپ اضافه شد تا تمام نیازهای شما را به شکل آنلاین پاسخ دهیم. با ما همراه باشید تا گزارشی را از عملکرد اسنپ در سال 98 مرور کنیم.

15 سفر رفت و برگشت به خورشید

در سالی که گذشت کاربران بیش از 210میلیون و 30هزار و 463 ساعت را در اسنپ سپری کردند. در حقیقت مردم ایران در سال گذشته در مجموع به اندازه 23هزار و 962 سال از عمرشان را در اسنپ گذراندند؛ عددی که تصور آن هم سخت است! یکی دیگر از اعداد شگفت انگیز اسنپ مربوط به مسافت طی شده در سفرهای اسنپی است. اگر بخواهیم کیلومتر طی شده با اسنپ را در سال گذشته حساب کنیم عددی که به دست می آید حدودا برابر است با 15 بار سفر رفت وبرگشت به خورشید!

تعداد راننده های اسنپ تا پایان سال 98 به بیش از 2میلیون نفر می رسد که حدود 3درصد آن ها را خانم ها تشکیل می دهند.

برای ارزیایی کیفیت سفرها بازخوردهای مسافران بهترین ملاک است. میانگین امتیاز کاربران مسافر به سفرهای اسنپی در سال گذشته 4.7 از 5 بود و به طور متوسط 43درصد سفرها امتیازدهی شده اند. نکته جالب این که رفتار کاربران راننده مهم ترین دلیل برای امتیاز مثبت و منفی بوده است؛ یعنی گزینه های رفتار مناسب و رفتار نامناسب مهم ترین دلایل قوت و ضعف سفرهای اسنپی بوده است. بیشترین شهرهایی که کاربران امتیاز پایان سفر خود را ثبت می کنند به ترتیب قشم، یزد، ارومیه، زاهدان و شهرکرد هستند. اگر برایتان سوال است که راننده های اسنپ در کدام شهرها بالاترین امتیاز سفر را ازآن خود کرده اند، باید بگوییم که سفرهای اسنپی در شهرهای ارومیه، اردبیل، ایلام و بوشهر بالاترین امتیاز را دارند.

در حال حاضر اسنپ در 144 شهر ایران فعال است و بیشترین سفرهای سال گذشته در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و کرج اجرا شده است. با پایان سال 98 و در پنجمین سال فعالیت اسنپ بیش از 30میلیون مسافر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

5 گام اسنپ در جهت مسئولیت اجتماعی

هر سازمانی در قبال جامعه و محیط اطرافش مسئولیت دارد و باید تلاش کند تا جایی که می تواند در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه فعالیت کند. در سالی که گذشت اسنپ در زمینه مسئولیت اجتماعی، گام های متعددی برداشت که در ادامه به جزئیات آن ها می پردازیم.

طرح با شما در حرکتیم برای حمایت از افراد دارای معلولیت

در اسنپ ما به ایجاد فرصت های برابر برای تمام افراد جامعه اعتقاد داریم، از جمله افراد دارای معلولیت. به همین دلیل از همان ابتدای فعالیت اسنپ تلاش کردیم تا بتوانیم شرایط کار و حضور این افراد را در جامعه بهبود بخشیم. در راستای توانمندسازی جامعه معلولان رانندگان دارای معلولیت از پرداخت کمیسیون در اسنپ معاف هستند. در پایان سال 98 بیش از 11هزار راننده دارای معلولیت در اسنپ مشغول به کار بودند و در سال گذشته مجموعا بیش از 12میلیون سفر اسنپی توسط این عزیزان اجرا شده است.

با تسهیلات اسنپ برای رفت وآمد افراد دارای معلولیت، 64هزار سفر انجام شد. طرح با شما درحرکتیم که شامل تخفیف 20درصدی سفر برای این عزیزان بود، از نیمه آذرماه سال 1398 شروع شد و در انتهای اسفند 1398 به پایان رسید.

طرح همراه زنان سرزمینم برای حمایت از زنان سرپرست خانوار

در کمپین همراهِ زنانِ سرزمینم حدود 417نفر از زنان عضو ناوگان اسنپ که سرپرست خانواده بودند، از پرداخت کمیسیون معاف شدند. مجموع مبلغ معافیت این افراد تا پایان سال نزدیک به 240میلیون تومان بود. افراد مشمول در این طرح از 31مرداد 1398 تا پایان اسفند 1398 از پرداخت کمیسیون معاف شدند.

طرح دنیای متفاوت من برای حمایت از افراد دارای اتیسم

در سال گذشته اسنپ با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه در خصوص اختلال اتیسم با انجمن اتیسم ایران همکاری کرد. در این کمپین فرهنگ سازی و افزایش آگاهی جامعه را در خصوص اختلال اتیسم دنبال کردیم تا به همه افراد جامعه بگوییم که دنیای این عزیزان از دنیای دیگران کاملا متفاوت است. خبر خوب اینکه همکاری مشترک اسنپ و انجمن اتیسم سال جاری هم ادامه دارد.

در جهت آزادی برای آزادی زنان زندانی

اسنپ به مناسبت روز خبرنگار سال 98، به نیابت از خبرنگاران، پرداخت بدهی 6 زندانی زن را تقبل کرد. مجموع بدهی این زنان که در ندامتگاه شهر ری بودند، مبلغ 95میلیون تومان بود که توسط اسنپ پرداخت شد و این افراد توانستند شروعی دوباره را تجربه کنند.

طرح سفر به سلامت برای مقابله با کرونا

در ماه آخر سال و همزمان با شیوع کرونا، اسنپ تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت کاربران راننده و مسافر خود به کار بست. تلاش های اسنپ برای مقابله با کرونا در سال جاری هم همچنان ادامه دارد؛ در این زمینه اقداماتی مثل الزامی کردن استفاده از ماسک و اعطای وام 5میلیون تومانی به رانندگان مبتلا به کرونا را می توانیم ذکر کنیم. در ادامه می توانید مهم ترین اقدامات اسنپ در سال 98 را برای مبارزه با شیوع کرونا بخوانید.

  • آموزش و اطلاع رسانی با استفاده از تمام کانال های ارتباطی اسنپ
  • توزیع بیش از 50 هزار عدد از اقلام استریل (ماسک، دستکش و ...) بین کاربران راننده اسنپ در زمان شیوع بیماری کرونا در تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، کرج، قم و رشت
  • ضدعفونی کردن حدود 50 هزار خودرو از ناوگان اسنپ در 10 روز پایانی اسفندماه و همزمان با شیوع بیماری کرونا در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، قم و شیراز
  • عدم کسر مبلغ وام اعتبار سهمیه سوخت از حساب کاربران راننده تا اطلاع ثانوی

پشتیبانی و داستان نیم قرن مکالمه در یک سال!

آمارهای پشتیبانی همیشه یکی از جذاب ترین بخش های گزارش های اسنپ است؛ همکاران ما در پشتیبانی شبانه روز تلاش می کنند تا شما تجربه بهتری از سفرهایتان داشته باشید. در سال گذشته در مجموع 15میلیون و 421هزار و 922 تماس ورودی و خروجی با پشتیبانی برقرار شده و در مجموع همکاران پشتیبانی اسنپ بیش از 434هزار و 547 ساعت با کاربران اسنپ گفت و گو کردند. اگر تصور کنیم که تنها یک نفر در پشتیبانی موظف بود به این تماس ها پاسخ دهد، باید حدود 50سال از عمرش را سپری می کرد تا به تمام این مکالمات بپردازد؛ بله حدود نیم قرن! شاید همین جا برایتان سوال شود که چند نفر در پشتیبانی اسنپ مشغول به کارند؟ پاسخ این سوال 430 نفر است.

درست است که همکاران پشتیبانی همیشه جوابگوی شما هستند اما در بعضی از ماه ها به دلایل مختلف تعداد تماس ها بیشتر می شود. سال گذشته بیشترین تماس با پشتیبانی اسنپ در آذرماه اجرا شده است. علت افزایش تماس ها در این ماه تا حد زیادی به سهمیه بندی بنزین ارتباط داشت. بیشترین تعداد تماس ورودی در تاریخ ششم آذرماه با 75هزار و 722 تماس ثبت شده و همچنین بیشترین تعداد تماس پاسخ داده شده در یک ماه، باز هم مربوط به ماه آذر و تعداد یک میلیون و 155هزار و 856 تماس بوده است. همچنین ماه تیر، دومین ماه پرتماس برای پشتیبانی اسنپ بود.

عمده ترین شکایت کاربران از چیست؟

رسیدگی به شکایات کاربران وظیفه اصلی پشتیبانی اسنپ است. در سال 98 به طور کلی 846هزار و 505 پرونده با عنوان های مختلف شکایتی در پشتیبانی ثبت شده که کارشناسان تیم پشیتبانی تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران انجام داده اند. بیشترین علت شکایت کاربران به واحد پشتیبانی مربوط به اعتراض به لغو سفر بوده و همچنین اعتراض های متفرقه (مانند نوع وسیله نقلیه یا مواردی از این دست)، شکایت در خصوص کارت به کارت کردن هزینه سفر و پرحرفی هم دلایل عمده دیگر تماس با این مرکز است.

برای رسیدگی سریع تر و دقیق تر به موضوعات حساس از اواخر فروردین 98 تیم جدیدی با عنوان تیم اس او اس (SOS) به پشتیبانی اسنپ اضافه شد تا موارد خاص را بررسی و پیگیری کنند. منظور از موضوعات خاص مواردی است که در ارتباط با سلامت کاربران یا مسائل قضایی است، همچنین تماس هایی که نیازمند واکنش سریع از طرف اسنپ هستند نیز در این دسته می گنجند. به طور متوسط ماهانه هزار و 742 تماس حاد به این تیم ارجاع داده می شود، که کارشناسان در کوتاه ترین زمان ممکن طبق پروتکل های شرکت اقدامات لازم را تا بررسی کامل موضوع و دلجویی از کاربر انجام می دهند. بیشترین تعداد تماسی که به این واحد ارجاع شده در ماه بهمن و کمترین تماس مربوط به ماه اردیبهشت بوده است.

43 تماس برای یافتن فرزند

در تاریخ 5بهمن سال گذشته گزارشی مبنی بر مفقودی یکی از کاربران مسافر از طرف پدر او به پشتیبانی اسنپ اعلام شد. با توجه به اینکه گزارش جزو موارد حاد بود، موضوع به سرعت به تیم اس او اس ارجاع داده شد. بعد از بررسی های لازم طبق پروتکل اسنپ با کاربر مسافر صحبت و مشخص شد خوشبختانه هیچ گونه مسئله ای در طول سفر برایش ایجاد نشده. به هر حال پشتیبانی به کاربر گفت تا با پدر خود در ارتباط باشند و ایشان را از نگرانی در بیاورند. اما متاسفانه کاربر به دلیل مسائل خانوادگی هیچ تماسی با پدر خود نمی گیرد. عجیب اینکه پدر مسافر در کمتر از 12ساعت بیش از 43مرتبه برای دریافت اطلاعات تماس راننده و مقصد سفر با اسنپ تماس می گیرند ولی برای احترام به حریم خصوصی کاربران پشتیبانی نمی تواند اطلاعات سفر را در اختیار ایشان بگذارد. متاسفانه پدر کاربر در طول این 43 تماس انواع تهدیدها و ناسزاها را به کار بردند در مقابل همکاران پشتیبانی تلاش کردند تا او را آرام کنند. به هر حال امیدورایم اختلافات این پدر و پسر هم با رسیدن سال نو حل و فصل شده باشد.

بامزه ترین تماس سال 98

با این حجم بالای تعداد تماس ها طبیعی است که خاطرات خنده دار زیادی برای همکاران پشتیبانی باقی مانده باشد؛ تماس هایی که هر وقت به آن ها فکر می کنند ناخودآگاه لبخندی روی لبانشان می نشاند. به گفته همکاران پشتبانی بامزه ترین تماسی که سال گذشته با اسنپ گرفته شده مربوط به یک راننده است که حدود ساعت 4بامداد با پشتیبانی تماس می گیرد و می پرسد: آخرین ورژن نرم افزار اسنپ چند است؟ کارشناس پاسخ می د هد: نسخه 3.2.7 راننده در جواب می گوید: آفرین! می بینم که ترکیب را هجومی بستید.

110هزار کاربر راننده از خدمات باشگاه رانندگان استفاده کردند

باشگاه رانندگان اسنپ تلاش می کند نیازهای کاربران راننده را در زمینه های مختلف شناسایی کند و امکانات لازم را برای برطرف آنها فراهم آورد. در سالی که گذشت بیش از 110هزار کاربر راننده از خدمات باشگاه رانندگان استفاده کردند. در این میان 75هزار نفر از طرح های مربوط به لوازم و قطعات خودرو، تایر و روغن و بیش از 17هزار نفر هم از خدمات کارواش استفاده کردند. همچنین نزدیک به 7هزار نفر از خدمات انواع بیمه باشگاه رانندگان استفاده کردند. علاوه بر این بیش از 5هزار نفر از کاربران راننده نیز از خدمات مراکز درمانی طرف قرارداد باشگاه رانندگان برای خود و یا خانواده شان استفاده کردند. تفریح و آموزش بخش جدایی ناپذیر زندگی است؛ در سال گذشته بیش از 4هزار راننده از خدمات تفریحی و آموزشی (مانند استخر، سینما و کلاس های آموزشی) باشگاه رانندگان بهره مند شدند. همچنین در سال 98 در مجموع یک میلیارد تومان وام کم بهره به کاربران راننده اعطا شد. علاوه بر این موارد بسکمک خدمات و تسهیلات دیگر در کنار برگزاری کمپین ها و جشنواره های مختلف و اعطای جوایز به کاربران راننده صورت گرفت. در جهت برطرف کردن نیازهای کاربران راننده گرچه گام های بسکمک برداشته شده، اما امیدواریم در سال پیش رو بتوانیم برای قدردانی از زحمات این عزیزان که شایسته بهترین ها هستند، اقدامات موثرتری انجام دهیم.

سوپراپلیکیشن اسنپ

در سال گذشته اسنپ تبدیل به یک سوپراپلیکیشن شد تا بتواند بخش اعظم نیازهای کاربرانش را به طور آنلاین برطرف کند. با ما همراه باشید تا آماری کلی درباره سوپراپلیکیشن را مرور کنیم و بعد از آن به عملکرد هر اپلیکیشن در سال 98 بپردازیم. به جز اسنپ باکس، تمام سرویس های موجود در اسنپ در سال گذشته به این اپلیکیشن اضافه شدند و در طول یک سال شاهد رشد خوبی در تمام آن ها بودیم. به طور مثال سال جاری در اسنپ فود تعداد سفارش ها 134درصد رشد داشته است. فروش بلیت هواپیما هم بعد از اضافه شدن به سوپراپلیکیشن اسنپ رشد خوبی را تجربه کرد. در این میان سرویس هایی بودند که کار خود را از ابتدا در سوپراپلیکیشن شروع کردند؛ مانند سرویس وانت که برای جابه جایی بارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و در مدتی کوتاه توانست به آمار فروش قابل توجهی دست یابد. قرار است در سال 99 هم سرویس های جدیدی به سوپراپلیکیشن اسنپ اضافه شود، به نظر شما این سرویس ها چه خواهند بود؟ فروش بلیت قطار یکی از اولین سرویس هایی بود که در سال 99 به اسنپ اضافه شد، شاید تلویزیون اینترنتی گزینه بعدی باشد.

شرکت اسنپ از چند نفر تشکیل شده؟

شاید برای شما اسنپ دریافت به معنای باز کردن اپلیکیشن و ثبت درخواست سفر باشد، اما واقعیت این است که در پشت صحنه این اپلیکیشن، افراد بسکمک تلاش می کنند تا یک تجربه کاربری خوب داشته باشید. از بین هزار و 546 نفری که در اسنپ استخدام هستند، بیشترین تعداد نیروها (69درصد) در بخش عملیات مشغول به کارند و بعد از آن تیم فنی با 16درصد سردمدار است. 33درصد از نیروهای اسنپ را خانم ها تشکیل می دهند. در مجموع 76درصد از نیروهای اسنپ در شهر تهران و مابقی در سایر شهرهای کشور مشغول به فعالیت هستند.

از محبوب ترین غذای اسنپ فود تا شبی که رکورد زده شد!

سرویس سفارش غذا یکی از محبوب ترین سرویس های اسنپ است. تعداد کاربران این سرویس با 113درصد رشد در سال 98، به 5میلیون و 737هزار و 520 نفر رسیده است. این در حالی ا ست که تعداد سفارش های کاربران از این سرویس هم در سال گذشته 134درصد رشد داشته است. در تاریخ 28 آذر سال 98 با حدود 119هزار سفارش در اسنپ فود، رکورد ثبت سفارش زده شد. در حقیقت 28آذر پنج شنبه ای است که 2 روز بعد از آن مصادف با شب یلداست. بنابراین می شود حدس زد که بسکمک از کاربران در این روز با اسنپ فود به استقبال یلدا رفته اند.

شاید برای شما هم سوال باشد که محبوب ترین غذاهای اسنپ فود کدام ها هستند یا بیشتر مردم چه چیزی را برای سفارش انتخاب می کنند؟ خوشبختانه جواب این سوال در داده های اسنپ فود وجود دارد. محبوب ترین غذای اسنپ فود چلوجوجه بدون استخوان است، پیتزای آمریکایی مقام دوم و چلوکباب کوبیده در جایگاه سوم قرار گرفته است. زرشک پلو با مرغ، ساندویچ هات داگ و کباب کوبیده (این بار بی چلو!)، در ادامه فهرست غذاهای محبوب ایرانی ها قرار گرفته است.

در بین نان ها سنگک بیشتر از همه در بین مردم خواهان دارد و بعد از آن نان لواش، بربری، تافتون و نان شیرین قرار دارند.

محبوب ترین شهرهای گردشگری و پرفروش ترین روز هفته برای اسنپ تریپ!

اسنپ تریپ با خدمات رزرو هتل، فروش بلیت هواپیما و اتوبوس در خدمت شماست. بر اساس اطلاعات اسنپ تریپ در سال گذشته تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و کیش محبوب ترین مقاصد سفر بوده اند. این درحالی است که بیشترین تعداد هتل ها به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران، یزد، اصفهان و شیراز قرار دارند. همچنین بیشترین تعداد بلیت هواپیمای خریداری شده در جهتهای تهران به مشهد، مشهد به تهران، تهران به اهواز و تهران به شیراز بوده است. محبوب ترین جهتهای اتوبوس هم متعلق به این جهتهاست؛ تهران به اصفهان، اصفهان به تهران، تهران به تبریز، تهران به شیراز و تبریز به تهران.

هتل های هما تهران، استقلال تهران، لاله پارک تبریز، اسپیناس پالاس تهران و پارسیان تهران بیشترین تعداد رزرو را در سال گذشته از آن خود کردند. شاید برایتان جالب باشد که روزهای دوشنبه پرفروش ترین روزها برای هتل و پرواز است و کم فروش ترین روز هفته هم جمعه است.

محبوب ترین اپراتورها در شارژ سیم کارت و بسته اینترنت

امکان شارژ سیم کارت از اول آبان و خرید بسته اینترنت از 25دی به سوپراپلیکیشن اسنپ اضافه شد. در مجموع در سال گذشته بیش از 100هزار کاربر از خدمات شارژ سیم کارت و بسته اینترنت اسنپ استفاده کرده اند. در یک رقابت تنگاتنگ همراه اول با 50درصد و ایرانسل با 48درصد بیش ترین فروش را از اسنپ داشتند و سایر اپراتورها هم 2درصد را ازآن خود کردند.

چه روزی از سال مردم بیش ترین درخواست را برای موتور داشتند؟

شما می توانید با استفاده از سرویس اسنپ باکس بسته های خود را به مقصد برسانید و با اسنپ بایک تاکسی موتوری بگیرید. در مقایسه با سال 97 سفرهای بایک و باکس 70درصد رشد داشته است. در حال حاضر تعداد راننده های ثبت نامی در این دو سرویس 101هزار و 761 نفر است. در سال 98 تعداد راننده های ثبت نامی بایک و باکس 61درصد نسبت به پایان سال قبل رشد داشته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در تاریخ 28مرداد سال گذشته بیشترین درخواست در این دو سرویس ثبت شده است. اگه به تقویم سال گذشته نگاهی بیندازیم 29مرداد مصادف با عید سعید غدیر است و احتمالا کاربرهای بسکمک برای ارسال بسته های خود در این روز از اسنپ استفاده کرده اند. در مجموع سهم سفرهای بایک 19درصد و سهم سفرهای باکس 81درصد است. به ترتیب مردم تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، قم، اهواز، کرج، تبریز، کرمان و یزد بیشترین تعداد سفر را با باکس و بایک انجام داده اند.

بیشترین درخواست وانت در کدام شهرها ثبت شده؟

سرویس وانت اسنپ برای جابه جایی بارهای سنگین به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد. در حال حاضر تعداد رانندگان ثبت نامی در این سرویس 9هزار و 200 نفر است. بیشترین تعداد سفر با وانت اسنپ در تاریخ یکشنبه 4اسفند اجرا شده است. در حال حاضر سرویس وانت در 6 شهر فعال است و بیشترین سفرها با وانت در تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و قم اجرا شده است.

تاثیر کرونا بر افزایش سفارش های هایپراستار اسنپ مارکت

در تهران شما می توانید با اسنپ مارکت به صورت آنلاین از هایپراستارهای اطراف محل زندگی خود خرید کنید و در منزل تحویل بگیرید. در تاریخ 14اسفند بیشترین تعداد ثبت سفارش در این سرویس اجرا شده که با توجه به شیوع کرونا می توان نیاز مردم به خرید آنلاین را دلیل این افزایش تقاضا دانست. محبوب ترین هایپر های اسنپ مارکت به ترتیب ارم (باکری)، صبا، تیراژه 2، افرا (سعادت آباد) و جماران است. میانگین رضایت کاربران از این سرویس 80درصد است. همچنین امکان خرید از سوپرمارکت های اطراف هم در اپلیکیشن اسنپ وجود دارد که از زمان شیوع کرونا تعداد درخواست های این سرویس بیش از 100 درصد رشد داشته است.

60هزار نفر با اسنپ روم اقامتگاه رزرو کردند

رزرو اقامتگاه ارزان سرویس اسنپ روم بهترین گزینه است. اسنپ روم تا پیش از شیوع کرونا در 15شهر فعال بود. چهارشنبه 13شهریور با بیش از 700 اتاق رزرو شده پرفروش ترین روز سال اسنپ روم بوده است. بیشترین تعداد رزرو به ترتیب مربوط به تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و یزد است. تا به امروز در اسنپ روم بیش از 60هزار نفر اقامتگاه رزرو کرده اند. بالاترین امتیاز از نظر کاربران مربوط به این اقامتگاه هاست؛ مهمانپذیر نیکوی تهران، هتل پارادایس تهران، هتل ایران تهران، هتل باران اصفهان، هتل تالار شیراز. هتل آرمان هم بیشترین تعداد ثبت نظر را ازآن خود کرده است.

هم جهتیم!

گوشه ای از عملکرد اسنپ در سال 98 را با هم مرور کردیم؛ فرصت خوبی بود تا نگاهی به تلاش های مان بیندازیم و جهت آینده را شفاف تر ببینیم. امیدواریم سال جاری برخلاف شروع عجیب و دلهره آورش به یک پایان شیرین ختم شود. به امید فرداهای بهتر هم جهتیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 49159

به "اعداد اعجاب انگیز اسنپ در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعداد اعجاب انگیز اسنپ در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید