اعلام آمادگی نمایندگان استان های شمالی برای دادن رأی موافق به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

به گزارش مهسان بلاگ، تهران(پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز پنجشنبه نمایندگان استان های گیلان، مازندران و گلستان با رئیس جمهوری اعلام نمود در این جلسه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم حضور داشت و اکثریت نمایندگان این استان ها، آمادگی شان را برای دادن رأی اعتماد به آقای نوری اعلام نمودند.

اعلام آمادگی نمایندگان استان های شمالی برای دادن رأی موافق به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

ولی اله فرزانه، نماینده مردم نور و محمودآباد و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پانا با اشاره به معرفی دکتر یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛ اظهار کرد: از مهمترین فعالیت های آقای نوری حضور در مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش است و همین هم موقعیتی فراهم نموده تا وی از نزدیک با شرایط روز آموزش و پرورش آشنا باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: روز پنجشنبه جلسه ای با حضور ریاست جمهوری و مجامع استان های شمالی کشور داشتیم و آقای نوری هم حضور داشتند و اکثریت اعضای استان های گیلان و مازندران و گلستان آمادگی شان را برای دادن رأی اعتماد به آقای نوری اعلام کردند و احتمال زیادی است که رأی اعتماد مجلس را روز یکشنبه به دست بیاورد و نیازی نباشد دولت سیزدهم مجدد گزینه چهارمی را برای وزارت آموزش و پرورش معرفی کند.

ولی اله فرزانه با اشاره به آشنایی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش با حوزه اقتصاد گفت: فعالیت های مالی گذشته آقای نوری از جمله حضور در قرارگاه خاتم الانبیا باعث شده است ارتباط خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشند و همین فرصتی برای آشنایی با گذشته ایشان و توانمندی هایشان فراهم نموده است.

یوسف نوری متولد سال 1340 در ایلام و دارای دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی بعلاوه مؤلف چند جلد کتاب تخصصی و در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز فعالیت داشته است.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکشنبه 7 آذرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 101532

به "اعلام آمادگی نمایندگان استان های شمالی برای دادن رأی موافق به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی نمایندگان استان های شمالی برای دادن رأی موافق به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید