اعلام مرحله دوم مصوبات جلسه 619 هیات انتخاب و خرید کتاب

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به لزوم رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شرایط بحرانی کرونا، مقرر شد که صورتجلسه یاد شده در سه مقطع زمانی با فاصله یک ماه و براساس حروف الفبایی ناشران اعلام و تحویل انبار گردد. بر این اساس در بازه زمانی دوم، ناشرانی که نامشان با حرف ح تا غ آغاز می گردد، می توانند برای تحویل کتاب های خود به انبار اقدام نمایند.

اعلام مرحله دوم مصوبات جلسه 619 هیات انتخاب و خرید کتاب

در جلسه 619 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 635 عنوان کتاب در 55 هزار و 800 نسخه به مبلغ کل 16 میلیارد و 756 میلیون و 355 هزار ریال تصویب شد.

عناوین کتاب های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به نشانی https://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book

بارگذاری شده است.

مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به توضیح زیر است:

الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی شان همراه با کتاب های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر 10، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیغام شهید)، تلفن: 51-44545149 ، مراجعه نمایند و پس از تحویل کتاب ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور اقتصادی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق 325)، مدارک زیر را به مسئول ذی ربط تحویل دهند:

1. رسید انبار 2 برگی (نسخه ذی حسابی و امور اقتصادی)

2. کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)

3. فاکتور فروش (اصل و تصویر):

الف)باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)

ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.

ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر گردد .

د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب گردد .

و) مهر و امضاء فقط با اتوماتیک یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.

4. پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات

ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار،حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت های احتاقتصادی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

ج) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک (مرحله دوم صورتجلسه 619)به امور اقتصادی تا 1ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو با توجه به اقتضائات اداری ـ اقتصادی معاونت، مراجعات بعدازمهلت مقررموردرسیدگی قرار نمی گیرد.

د) برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های زیر تماس حاصل گردد:

1. دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات 38513049

2. دفتر تنظیم حواله خرید کتاب 38512850

3. دفتر امور اقتصادی 38512994

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 51503

به "اعلام مرحله دوم مصوبات جلسه 619 هیات انتخاب و خرید کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مرحله دوم مصوبات جلسه 619 هیات انتخاب و خرید کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید