افشای مشخصات گوگل پیکسل 7 مینی

به گزارش مهسان بلاگ، گویا گوگل در حال کار بر روی چند گوشی نو است که کد های Lynx و Felix دارند. گفته می گردد که Lynx (نام رمز کوتاه شده - L10) یک گوشی هوشمند سری پیکسل است، در حالی که Felix احتمالاً به عنوان یک تلفن تاشو معرفی خواهد شد. ما هنوز نمی دانیم که نام نهایی Pixel Lynx چیست، اما یک افشاگر مطرح با نام Kuba Wojciechowski اخیراً اطلاعاتی در خصوص این دستگاه ارائه نموده است.

افشای مشخصات گوگل پیکسل 7 مینی

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، در ماه جولای، این فرد ادعا کرد که Lynx می تواند سومین گوشی سری پیکسل 7 گوگل باشد. در آن موقع، او فاش کرد که تنظیمات دوربین مدل Lynx دارای دوربین اصلی سامسونگ GN1 و دوربین Sony IMX787 است.

برای سلفی، دستگاه دوربین سونی IMX712 را در جلو ارائه می نماید. در ماه سپتامبر، همین افشاگر ادعا کرد که دو سنسور سونی IMX712 روی دستگاه وجود دارد. یکی از آن ها در جلو واقع شده است، در حالی که دیگری به عنوان یک سنسور فوق عریض در پشت در دسترس خواهد بود.

وی بعلاوه اضافه نمود که تراشه کوالکام (WCNG6740) به همراه بلوتوث و Wi-Fi 6E در تلفن Lynx Pixel وجود خواهد داشت. برای یادآوری، تراشه Broadcom BCM4389 در هر دو سری پیکسل 6 و پیکسل 7 وجود دارد. گوشی Lynx از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی خواهد نمود.

در مورد صفحه نمایش، مدل Lynx احتمالاً در مقایسه با مدل های موجود Pixel Pro دارای صفحه نمایش کمی پایین تر است. صفحه نمایش ممکن است از نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس پشتیبانی کند.

نمایشگر های پیکسل 6 پرو و پیکسل 7 پرو نیز از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می نمایند و بعلاوه وضوح بالای 1440 در 3210 پیکسل را ارائه می دهند. افشاگر ما بر همین اساس حدس می زند که دستگاه باید پیکسل 7 مینی باشد. همانطور که بعضی از نشریات گزارش داده اند، مطمئناً به نظر نمی رسد تلفن Lynx پیکسل 7a باشد.

در مورد Pixel 7 Mini باید گفت که پیش از این، Digital Chat Station افشاگر مطرح چینی نیز در ماه سپتامبر مدعی شده بود که Pixel 7 Mini یک گوشی پرچمدار با صفحه نمایش کوچک است.

او بعلاوه ادعا کرد که این دستگاه، نام رمز نیلا دارد. از این رو، تعیین نیست که Neila و Lynx دستگاه های مشابهی هستند یا دو گوشی متفاوت.

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109224

به "افشای مشخصات گوگل پیکسل 7 مینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوگل پیکسل 7 مینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید