اقامت در کانادا همراه با همسر

به گزارش مهسان بلاگ، افرادی که همسر کانادایی دارند و درخواست اقامت دائم ارائه می نمایند می توانند با ویزای کار باز به صورت قانونی در کانادا بمانند. پایلوت ویزای کار باز به کانادایی ها (شهروندان کانادا) و همسرانشان اجازه می دهد تا هنگام ارائه درخواست برای اقامت دائم به وسیله اسپانسرشیپ همسران بتوانند در کانادا کار نمایند.

اقامت در کانادا همراه با همسر

از جمله شرایط این ویزا، علاوه بر معیارهای دیگر این است که به صورت قانونی در کانادا ساکن باشند و نشانی محل زندگی شان با نشانی محل زندگی همسرشان متفاوت نباشد. لازم به ذکر است از ژانویه امسال این چهارمین بار است که اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا این پایلوت را تمدید می نماید: تا 31 جولای 2020. تا کنون سخنی از تمدید مجدد این پایلوت طی امسال بیان نشده است.

یک تفاوت ویزای کار باز با سایر ویزاهای کاری این است که دارنده این ویزا می تواند برای هر کارفرمای کانادایی کار کند؛ این در حالی است که بعضی از ویزاهای کاری اجازه کار برای کارفرمایان معینی را به متقاضی می دهند و متقاضی باید فقط برای کارفرمایی کار کند که نام وی در ویزا قید شده است.

اداره مهاجرت کانادا از سال 2014 که از این ویزا رونمایی کرد همه ساله آن را تمدید نموده است. این پایلوت به همسران کانادایی ها اجازه می دهد تا ضمن ارائه درخواست برای اقامت دائم کانادا در کانادا کار نمایند.

نحوه اخذ ویزای کار باز به اسم همسر یک کانادایی

می توانید درخواست خود را برای پایلوت ویزای کار باز و اسپانسرشیپ همسر هم به طور جداگانه و هم در آن واحد ارائه کنید. اگر همزمان برای هر دو درخواست ارائه می کنید، تمام مدارک و رسید پرداخت هزینه ها را به وسیله پست ارسال نمایید. اگر به خاطر اختلالاتی که کرونا ایجاد نموده قادر به انجام این کار نیستید باید دلیل را به اداره مهاجرت شرح دهید تا 90 روز دیگر فرصت داشته باشید. اگر درخواست شما پس از 90 روز همچنان ناقص باشد اداره مهاجرت بار دیگر مهلت 90 روزه به شما خواهد داد تا مدارک خود را کامل ارائه نمایید.

اگر درخواست اسپانسرشیپ همسران را ارائه داده اید و درخواست اقامت دائم شما مورد تایید قرار گرفته است می توانید به صورت آنلاین درخواست ویزای کار باز دهید. تاییدیه نامه ای است از طرف اداره مهاجرت کانادا مبنی بر اینکه شما واجد تمام شرایط اقامت دائم کانادا هستید اما باید آنالیز های پیشینه ای، پزشکی و امنیتی در خصوص شما انجام گردد. اگر این تاییدیه نامه را دریافت ننموده اید اداره مهاجرت از شما می خواهد که درخواست ویزای کار باز را به وسیله پست ارسال کنید. باید در این درخواست، تمام مدارک و رسید پرداخت هزینه ها را ارائه کنید.

ویزای کاری سریع برای همسر

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95703

به "اقامت در کانادا همراه با همسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در کانادا همراه با همسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید