المپیک توکیو با تاخیر چند ماهه روبرو خواهد بود

به گزارش مهسان بلاگ، دکتر سلطانی فر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی که در بیش از یکصد کشور ایجاد نموده است، احتمالا با یک تاخیر چند ماهه در برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو روبرو خواهیم بود.

المپیک توکیو با تاخیر چند ماهه روبرو خواهد بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر گفت: بر اساس برنامه ریزی که صورت گرفته بود ، مسابقات المپیک قرار بود از سوم مردادماه شروع گردد، حدود پانزده روز به طول انجامد و قبل از آن در رشته های مختلف مسابقات انتخابی و کسب سهمیه بایستی برگزار می شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات انتخابی الان در بسیاری از کشورها به تاخیر افتاده است.

وزیرورزش و جوانان توضیح داد : امیدواری فدراسیونهای جهانی و IOC این است که در یکی دو ماه آینده بتوانند شرایط با ثباتی در کشورها بوجود بیاید که این مسابقات انتخابی و کسب سهمیه برگزار گردد تا بازی های المپیک در موعد مقرر برگزار گردد.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: شرایطی که الان کشورها با آن روبرو هستند و صد کشور جهان درگیر ویروس کرونا هستند و خود کشور ژاپن هم کشور درگیری است که بیش از هزار نَفَر از مردم مبتلا شدند و تعدادی جان خودشان را از دست دادند، ما فکر می کنیم که فرایند برگزاری مسابقات کسب سهمیه که از حالت طبیعی آن خارج شده، بالإجبار در ماه هایی بتواند برگزار گردد که این ماه ها خیلی فاصله نداشته باشد یا اصلا تقارن پیدا کند با بازی های المپیک.

وزیر ورزش و جوانان شرح داد: تصور خیلی از دست اندرکاران ورزش این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی که در بیش از یکصد کشور ایجاد نموده است، احتمالا با یک تاخیر چند ماهه در برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو روبرو خواهیم بود.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39121

به "المپیک توکیو با تاخیر چند ماهه روبرو خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیک توکیو با تاخیر چند ماهه روبرو خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید