ال جی تلویزیون 163 اینچی عرضه می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت ال جی یک تلویزیون بزرگ 163 اینچی را به زودی در اروپا و آمریکا عرضه می نماید. دستگاه مذکور مجهز به فناوری میکرو ال ای دی است و تصاویر واضح تر و شفاف تری را نشان می دهد.

ال جی تلویزیون 163 اینچی عرضه می نماید

به گزارش خبرگزاری مالی ایرانبه نقل از گیزموچاینا، شرکت ال جی یک تلویزیون جدید 163 اینچی به بازار عرضه می نماید که مگنیت(Magnit) نام گرفته و پنل میکرو ال ای دی دارد.

ال جی مگنیت نخستین تلویزیون مجهز به پنل میکرو ال ای دی این شرکت است که کیفیت تصویر آن خارق العاده است. دستگاه مذکور به زودی در آمریکا، اروپا و چند بازار دیگر عرضه می گردد.

میکرو ال ای دی نسل جدیدی از نمایشگر است که شباهت زیادی به پنل های او ال ای دارد که در موبایل ها به کار می رود، البته پیکسل های آن بسیار کوچکتر است و به همین دلیل تصاویر واضح تر، رنگ بهتر و شفافیت بیشتر تصویر از زوایای مختلف را فراهم می نمایند.

این شرکت کره ای اشاره نموده از پوشش سیاه در پنل های میکرو ال ای دی نیز استفاده نموده است. پوشش مذکور در مقابل گرد و غبار از پنل حفاظت می نماید و همزمان انعکاس نور در نمایشگر را کاهش می دهد.

ال جی مگنیت مجهز به سیستم عامل LG Web OS است که از پردازشگر Alpha AI رونمایی می نماید و کیفیت تصاویر نمایش داده شده را ارتقا می دهد.

البته با توجه به اندازه عظیم تلویزیون، ال جی آن را برای مشتریان عادی عرضه نمی نماید و از آن برای مقاصد تجاری مانند هتل ها یا لابی شرکت های عظیم استفاده می گردد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61202

به "ال جی تلویزیون 163 اینچی عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی تلویزیون 163 اینچی عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید