امضای تفاهم نامه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با پارک علم و فناوری و فنی و حرفه ای

به گزارش مهسان بلاگ، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره کل با پارک علم و فناوری و اداره کل فنی و حرفه ای این استان تفاهم نامه همکاری منعقد خواهد نمود.

امضای تفاهم نامه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با پارک علم و فناوری و فنی و حرفه ای

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد رئیسی امروز سه شنبه 5 آذر 98 اضافه نمود: این تفاهم نامه به دنبال برگزاری نهمین نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی به میزبانی چهارمحال و بختیاری منعقد خواهد شد.

او اضافه نمود: با انعتقاد این تفاهم نامه فصلی جدید و دریچه ای تازه به سمت و سوی آموزش های مرتبط با انواع بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی باز می گردد.

رئیسی توضیح داد: این تفاهم نامه در راستای بهره مندی از ظرفیت های این اداره کل، پارک علم و فناوری و اداره کل فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری منعقد خواهد شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: با انعقاد این تفاهم نامه ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در حوزه صنایع دستی تقویت و در راستای حمایت از آن اقدام لازم صورت می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27365

به "امضای تفاهم نامه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با پارک علم و فناوری و فنی و حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با پارک علم و فناوری و فنی و حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید