امکان انتقال برخی دروس خاص به نیمسال بعد دانشگاه

به گزارش مهسان بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: امکان انتقال برخی دروس خاص به نیم سال بعد فراهم است و این انتقال به صورت ناتمام خواهد بود.

امکان انتقال برخی دروس خاص به نیمسال بعد دانشگاه

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران از امکان انتقال برخی دروس با شرایط خاص به نیم سال بعد برای رفع نگرانی دانشجویان خبر داد.

وی اظهارداشت: طبق دستورالعمل اعلامی معاونت آموزش دانشگاه تهران، برای دروس خاصی که تا پایان ترم تحصیلی جاری امکان پایان یافتن آنها به شکل غیرحضوری وجود ندارد با نظر استاد و ارائه مستندات مربوط در صورت تایید گروه، درس می تواند به صورت ناتمام به ترم تحصیلی آینده منتقل شود.

وی توضیح داد: همچنین درباره دروس عملی و دروس کارگاهی مقرر شده که این دروس به بعد از بازگشایی دوباره کلاس های حضوری دانشگاه با اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا موکول شوند و در آینده این کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد و در این باره نگرانی برای دانشجویان وجود نخواهد داشت.

شرط انتقال دروس عملی و کارگاهی به نیم سال بعد

به گفته حسینی، مقرر شده دروس عملی و کارگاهی بعد از بازگشایی دوباره کلاس های حضوری دانشگاه به صورت فشرده برگزار شوند و به پایان برسند اما با این حال تمهیداتی پیش بینی شده که اگر این دروس تا پایان شهریورماه 99 و قبل از آغاز ترم تحصیلی جدید به اتمام نرسند، به نیم سال تحصیلی بعد انتقال یابند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: در این صورت انتقال دروس عملی و دروس کارگاهی هم به نیم سال بعدی با شرایط ناتمام خواهد بود به این معنی که این دروس در سقف مجاز واحدهای نیم سال بعدی محاسبه نمی شوند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42849

به "امکان انتقال برخی دروس خاص به نیمسال بعد دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان انتقال برخی دروس خاص به نیمسال بعد دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید