امیدواری استقلالی ها به پرداخت مطالبات بودروف تا سرانجام هفته

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فصل گذشته بود که یک مدافع پا به سن گذاشته و با مقداری اضافه وزن در حالی از فوتبال بلغارستان از استقلال سر در آورد که آبیها در این منطقه از زمین تراکمی از بازیکن داشتند و به خودی خود دچار ترافیک بازیکن بودند. با این وجود احساس احتیاج آن هم به یک مدافع پا به سن گذاشته و دارای اضافه وزن از یک فوتبال درجه چندمی اروپا، قدری عجیب بود.

امیدواری استقلالی ها به پرداخت مطالبات بودروف تا سرانجام هفته

بودروف که به تهران آمد و تعداد بازی هایش در لیگ برتر و آسیا برای آبی ها به تعداد انگشتان یک دست نرسید، خاتمه به کشور خود بازگشت و بر اساس یک سنت قدیمی، بلافاصله در کمیته انضباطی فیفا طرح دعوا کرد و به راحتی پیروز پرونده شد تا حالا آبیها نه تنها به وی بدهکار باشند، بلکه پنجره های نقل و انتقالاتی شان هم بسته باشد.

مدیران باشگاه استقلال که یکبار در ابتدای فصل توانستند پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنند تا خریدهای جدید این تیم امکان بازی پیدا کنند، در کوشش و امیدوارند که بتوانند تا سرانجام هفته مطالبات بودروف را پرداخت کنند تا از این پرونده هم به سلامت عبور کنند. گفته می گردد احتمال اینکه پرونده این مدافع بلغاری تا سرانجام هفته بسته گردد وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78385

به "امیدواری استقلالی ها به پرداخت مطالبات بودروف تا سرانجام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری استقلالی ها به پرداخت مطالبات بودروف تا سرانجام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید