انفجار منزل مسکونی در شهر تبریز یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: سخنگوی دبیرخانه آتش نشان های کشور گفت: انفجار منزل مسکونی در شهر تبریز یک کشته بر جای گذاشت.

انفجار منزل مسکونی در شهر تبریز یک کشته بر جای گذاشت

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، گفت: ساعت 7:04 صبح امروز حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در شهر تبریز، روبه روی مدرسه سردار ملی به سامانه 125 اعلام و 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: نشت گاز در یک ساختمان دو طبقه مسکونی باعث انفجار و تخریب ساختمان شد و خسارت هایی را به منازل اطراف و خودروهای پارک شده در نزدیکی این ساختمان وارد کرد همچنین چند نفر از همسایگان نیز دچار صدماتی جزئی شدند.

سخنگوی دبیرخانه آتش نشان های کشور اعلام نمود: در جریان این حادثه یک نفر از ساکنان زیر آوار گرفتار شد که مأموران آتش نشانی وی را نجات و به عوامل اورژانس تحویل دادند که در نهایت تعیین شد جان خود را از دست داده است.

به گفته ملکی، آتش نشان ها بعد از ایمن سازی، محل حادثه را به عوامل نیروی انتظامی جهت آنالیز علت حادثه تحویل دادند و عملیات در ساعت 10:30 به انتها رسید.

وی همچنین از حادثه دیگری اطلاع داد و گفت: ساعت 10:05 صبح امروز حادثه واژگونی یک دستگاه بنکر بتن در راستا شرق به غرب جاده مخصوص، قبل از تهرانسر به سامانه 125 اعلام و 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

ملکی توضیح داد: این خودرو که حامل بتن بود روی پل دور برگردان به دلیل نا تعیینی از راستا اصلی خارج و با گاردریل ها برخورد کرد و در حال سقوط به پایین پل به صورت معلق بین زمین و هوا در آمد. راننده نیز در همان شرایط نا ایمن در خودرو گرفتار بود که مأموران آتش نشانی وی را نجات دادند.

وی اضافه نمود: مأموران آتش نشانی خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و به محل امنی انتقال دادند. این حادثه در ساعت 14:30 به انتها رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 41378

به "انفجار منزل مسکونی در شهر تبریز یک کشته بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار منزل مسکونی در شهر تبریز یک کشته بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید