اولین تصاویر گوشی تاشوی شیوامی منتشر شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، گوشی شیائومی که در این تصاویر مشاهده می گردد، ابعادی به اندازه یک تبلت دارد و از آن برای دسترسی به برنامه نقشه شرکت گوگل استفاده می گردد.

اولین تصاویر گوشی تاشوی شیوامی منتشر شد

گوشی های تاشویی که تا به حال تصاویری از آنها منتشر شده بود، معمولا تنها از یک طرف تا می شوند، اما این اولین بار است که تصاویری از یک گوشی تاشو در وب به نمایش گذاشته می گردد که نمایشگر آنها از دو سو قابل تا کردن است.

ایوان بلاس وبلاگ نویس آمریکایی که بارها اطلاعات و تصاویری در مورد گوشی های جدید در حساب توئیتر خود منتشر نموده، منبع دریافت تصاویر تازه خود را افشا ننموده است. از سال 2016 بدین سو شایعاتی در مورد کوشش های شیوآمی برای فراوری گوشی های تاشو شنیده می گردد.

شیوامی تنها شرکت سازنده گوشی نیست که برای فراوری تلفن های همراه تاشو کوشش می نماید. سامسونگ از مدتها قبل در این زمینه در حال فعالیت است. لنوو دیگر شرکت فعال در این زمینه است. گفته می گردد هواوی هم گوشی تاشوی خود را در سال 2019 عرضه می نماید. اپل هم اگر چه در این زمینه سکوت نموده، اما ثبت چند اختراع در این حوزه ثابت نموده که اپل هم دیر یا زود گوشی با نمایشگر تاشو عرضه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4228

به "اولین تصاویر گوشی تاشوی شیوامی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر گوشی تاشوی شیوامی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید