ایکس باکس: علاقه ای به انحصاری کردن کال آو دیوتی نداریم

به گزارش مهسان بلاگ، ماجرای خریده شدن اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) به وسیله مایکروسافت همچنان ادامه دارد. هنوز افراد و سازمان های زیادی مخالف این خرید هستند و اعتقاد دارند که آسیب زیادی به دنیای گیمینگ وارد می نماید. بحث اصلی هم سر عناوین ندای وظیفه (Call of Duty) است. این بازی ها به حدی اهمیت دارند که ممکن است جهت خرید کاربران را به طور کامل عوض نموده و به همین علت سونی اصلاً از این قرارداد راضی نیست.

ایکس باکس: علاقه ای به انحصاری کردن کال آو دیوتی نداریم

فیل اسپنسر (Phil Spencer) مدیر بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت باز هم تکرار نموده که در صورت نهایی شدن قرارداد همچنان عناوین ندای وظیفه به طور کامل برای پلتفرم های دیگر عرضه خواهند شد. به همین علت کاربران دیگر نگرانی خاصی نخواهند داشت. در یک مصاحبه ای که اخیراً با مسئولین ایکس باکس صورت گرفته، اسپنسر گفت که قصدی برای اجرای طرح اختصاصی روی عناوین ندای وظیفه ندارد. او در ادامه شرح داد:

سازمان های مختلف به شدت با این خرید مخالف هستند. به علت اینکه اعلام کردند که این خرید باعث می گردد تا قدرت سونی در رقابت به شدت کم گردد. مخصوصاً اینکه سونی اعلام نموده که عناوین ندای وظیفه غیر قابل جایگزینی بوده و به همین علت ارزش بسیار زیادی حتی برای این شرکت دارند.

مایکروسافت اخیراً تصمیم داشته تا یک قرارداد با سونی ببندد. در این قرارداد گفته شده که تا 10 سال عناوین ندای وظیفه وقتی برای ایکس باکس عرضه می شوند در همان روز برای پلی استیشن هم عرضه شوند. سونی این قرادا را قبول ننموده و آن را به طور کامل رد نموده است. با این حال مسئولین ایکس باکس همچنان امید دارند که با سونی به توافق برسند. مخصوصاً اینکه در هفته گذشته مایکروسافت توانست یک قرارداد 10 ساله را با همین جزئیات با نینتندو ببندد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

18,000,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109282

به "ایکس باکس: علاقه ای به انحصاری کردن کال آو دیوتی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس: علاقه ای به انحصاری کردن کال آو دیوتی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید