بازتاب گسترده حضور احتمالی ویلموتس در آنتورپ

به گزارش مهسان بلاگ، رسانه های کشور بلژیک این بار بعد از قطع همکاری باشگاه آنتورپ با مربی رومانیایی به صورت جدی تر به حضور مارک ویلموتس روی نیمکت این تیم بلژیکی پرداخته اند.

بازتاب گسترده حضور احتمالی ویلموتس در آنتورپ

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، باشگاه آنتورپ بلژیک روز 5 شنبه با سرمربی خود قطع همکاری کرد تا شایعه حضور مارک ویلموتس در این تیم قوت بگیرد.

سایت nieuwsblad.be از مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم آنتورپ بلژیک یاد کرد و در این خصوص نوشت: مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران راهنمایی آنتورپ را عهده دار خواهد شد.

این سایت با اشاره به شرایط این تیم بلژیکی بیان کرد: آنتورپ روز پنج شنبه با لازلو بولنی سرمربی خود قطع همکاری کرد اما انتخاب یک جانشین برای او شاید، کمی طول بکشد، با این حال بعضی از نام ها قبلاً در داخل کشور پیشنهاد شده اند، مانند مارک ویلموتس. ویلموتس، پس از حضوری کوتا هر تیم ملی ایران، هرگز نتوانسته است خود را به عنوان مربی باشگاهی ثابت کند. قرار است جلسه ای در این خصوص برگزار گردد که البته می تواند یک خرگوش خارجی را نیز از کلاه خود بیرون بکشد!

دیگر رسانه بلژیکی lalibre.be در مورد مارک ویلموتس نوشت: لازلو بولنی به دلیل تمدید نشدن قرارداد خود دیگر فصل آینده سرمربی آنتورپ نخواهد بود. این مربی رومانیایی پس از سه فصل در بالاترین سطح و با نتایج تاریخی تیمش را ترک می نماید. البته این مربی واکنشی به تمدید نشدن قراردادش ندارد و فقط مدعی است: زود است در این مورد صحبت کند.

lavenir.net یکی دیگر از رسانه های بلژیکی با اشاره به جدایی مربی رومانیایی آنتورپ نوشت: پس از اعلام خبر عدم تمدید قرارداد بازیکنانی مثل سینان بولات و کوین میالالاس، این باشگاه گفت قرارداد مربی اش بولونی نیز تمدید نمی گردد. ماه ها است که گفته می گردد مارک ویلموتس قرار است مربی آنتورپ گردد. هفته گذشته هم مدیرعامل این باشگاه شایعات حضور میشل پرودوم و برند استورک در این باشگاه را تکذیب کرد.

مارک ویلموتس در هفته های گذشته یکی از گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه نیز بود که البته بحث حضور وی در این تیم خیلی زود فروکش کرد. آنتورپ همان باشگاهی است که علیرضا بیرانوند

دروازه بان تیم ملی ایران با آن قرارداد امضا نموده و به زودی به این تیم ملحق خواهد شد.

  • ویلموتس در میان بهترین های 20 سال گذشته تیم ملی بلژیک
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 20 تیر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48942

به "بازتاب گسترده حضور احتمالی ویلموتس در آنتورپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب گسترده حضور احتمالی ویلموتس در آنتورپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید