برای آنهایی که قصد سفر به گوا را دارند

به گزارش مهسان بلاگ، با این کارها لذت سفر به گوا را دو چندان کنید

اگر قصد سفر به گوا را دارید باید بگوئیم یکی از بهترین مقاصد جهان را انتخاب نموده اید. شهر ساحلی و تماشایی هند که به خوبی توانسته در دل گردشگران جهان جا خوش کند. در این شهر زمانی برای بی حوصلگی پیدا نمی کنید، با خبرنگاران همراه باشید تا به شما بگوئیم در گوا چه کارهای هیجان انگیزی سفرتان را خاطره ساز می نماید.

برای آنهایی که قصد سفر به گوا را دارند

یک موتور سیکلت اجاره نموده و در خط ساحلی به مناطق بکر بروید

بهترین گزینه برای دیدن مناطق مختلف گوا، اجاره موتورسیکلت است که شما به آسانی می توانید در هر یک از سواحل گوا نسبت به اجاره موتورهای بدون راننده اقدام نموده و با استفاده از نقشه، به گوشه و کنار این سرزمین زیبا سرکشی کنید. گزینه های زیادی برای تماشا در گوا وجود دارد، از سواحل دورافتاده و مخفی تا آثار باستانی شهر قدیم. جاده های حاشیه مناطق ساحلی معمولا مناسب و گسترده بوده و موتور نیز با قیمت 250 روپیه برای 24 ساعت اجاره داده می گردد.

یوگا تمرین کنید

از زمان های دور تا امروز، یوگا به عنوان یکی از محبوب ترین ورزش های مردم گوا شناخته می شده است. امروزه شما می توانید تعداد زیادی مدرسه و آکادمی یوگا را که نسبت به آموزش یوگا در همه سطوح اقدام می نمایند در گوا پیدا نموده و از دوره های مختلف ارائه شده که شامل سطح مبتدی تا دوره های حرفه ای 300 ساعته است، بهره مند شوید. بعضی از این کلاس ها رایگان بوده و دیگر کلاس ها نیز دارای هزینه ای بسیار کم هستند. یوگا گزینه ای خوب برای کسب تناسب اندام و تحرک بدنی محسوب می گردد.

به تماشای ماهیگیران محلی بروید

غذاهای دریائی در گوا دارای هواداران زیادی بوده و در همه جا قابل دسترسی است. اگر دوست دارید نحوه ماهیگری و تهیه مواد اولیه این غذا ها را تماشا کنید؛ باید صبح زود از خواب بیدار شده و به یکی از مراکز محلی ماهیگری بروید. در این مراکز شما مردان ماهیگیر محلی را خواهید دید که از قایق های رنگارنگ خود به سواحلی با ماسه های سفید باز می گردند. این ماهیگیران بسیار میهمان نواز بوده و با گردشگران رفتاری محبت آمیز دارند. اگر به شمال گوا رفتید، به ساحل باگا رفته و از مناظر زیبای ماهیگری در این ساحل لذت ببرید.

رستوران ها و غذاهای گیاهی را امتحان کنید

گوا به عنوان یکی از مراکز مهم تهیه و ارائه غذاهای گیاهی است. در گوشه و کنار گوا می توانید رستوران های فراوان گیاهی را پیدا کنید که انواع غذاها از جمله پوره بادام، شکلات خام، بستنی های گیاهی و … را ارائه می دهند. حتی اگر شما پیرو سبک غذائی مبتنی بر گیاهخواری نیستید نیز، خوردن و امتحان بعضی از غذاهای این رستوران ها توصیه می گردد. بهترین رستوران هایی که می توان در این زمینه معرفی کرد، رستوران Bean Me Up در ساحل آنجونا، رستوران Shantaram در ساحل آرامبول و رستوران Space Goa در ساحل پالولم هستند.

با مردم محلی ارتباط برقرار کنید

مردم گوا به عنوان یکی از اقوام منحصر به فرد هندوستان شناخته می شوند که به داشتن رفتاری محبت آمیز و آرامش و داشتن اعصابی قوی شهرت دارند. پیشنهاد می کنیم در سفر به گوا با مردم بومی مانند صاحب خانه ای که اجاره نموده اید یا مغازه داران طرح دوستی ریخته و زمانی را با خانواده آن ها بگذرانید .

به تماشای غروب خورشید بنشینید

صحنه غروب خورشید در سراسر دنیا، منحصر به فرد و زیبا است اما دیدن این منظره در سواحل گوا، یکی از بی نظیر ترین صحنه ها را در برابر شما خلق می نماید. در هنگام غروب خورشید آسمان به رنگ طلائی درآمده و امواج آن در سطح دریا منعکس می شوند. این زمان فرصت مناسبی برای لم دادن و تماشای اقیانوس، شنای آرام و یا حتی انجام بازی هایی مانند والیبال یا فوتبال ساحلی است.

بهترین فعالیت در گوا

کارهای زیادی را می توان در گوا انجام داد ولی بهترین کار در سواحل گوا، انجام ندادن هیچ کاری است! بدون اغراق، لم دادن روی تخت های ساحلی و زیر سایبانی از برگ درخت نارگیل در سواحلی سرسبز و دارای چشم انداز بی نظیر دریا؛ بهترین فعالیت در این سفر محسوب خواهد شد. از این سفر لذت برده و در آب های زمردین آن غوطه ور شوید … این بهترین کاری است که می توان در گوا انجام داد.

منبع: www.travelettes.net

منبع: الی گشت
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26139

به "برای آنهایی که قصد سفر به گوا را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای آنهایی که قصد سفر به گوا را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید