برای یاری به تیم ملی آماده ام، می توانیم هر سه سهمیه را کسب کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، مربی جدید تیم ملی کاراته با بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه کرد: تیم ملی شرایط بسیار خوبی در راستا کسب سهمیه دارد و امیدوارم بتوانم همانند حسین، در تمرینات تاثیرگذار بوده و به تداوم روند خوب تیم ملی یاری کنم. این تیم در شرایط فعلی یکی از بهترین تیم های دنیاست و توان کسب هر سه سهمیه را برای حضور در بازیهای المپیک 2020 توکیو دارد.

برای یاری به تیم ملی آماده ام، می توانیم هر سه سهمیه را کسب کنیم

وی ادامه داد: پیش از این هم چند مرحله به اردوی تیم ملی رفته و از نزدیک با زحمات هروی در تیم ملی و شرایط ملی پوشان آشنا هستم. هدفم یاری به تیم ملی است و امیدوارم بتوانم در انجام وظایف محوله از سوی سرمربی تیم ملی انتظارات را برآورده کنم.

روحانی اضافه کرد: بعضی از این نفرات سالهای قبل در تیم های ملی نوجوانان و جوانان شاگرد من بوده اند و خیلی خوشحالم که مراحل پیشرفت را به خوبی طی نموده اند. البته این یکی از نقاط قوت تیم ملی است که به جوانان با آتیه کاراته ایران میدان داده و این فرصت را در اختیار آنها قرار داده تا بتوانند توانایی های خود را میدانهای بزرگ به نمایش بگذارند.

مربی تیم ملی کاراته در خاتمه گفت: از اعتماد رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار من قراردادند تا بعد از تجربه مربیگری در رده های سنی پایه، بتوانم داشته های خود را در اختیار تیم ملی بگذارم و نهایت کوشش خود را خواهم داشت تا تیم ملی بهترین نتایج را همانند گذشته کسب کند.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26083

به "برای یاری به تیم ملی آماده ام، می توانیم هر سه سهمیه را کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای یاری به تیم ملی آماده ام، می توانیم هر سه سهمیه را کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید