برقراری پرواز مستقیم جهرم - مشهد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: برای اولین بار پرواز مستقیم جهرم- مشهد ایجاد شد.

برقراری پرواز مستقیم جهرم - مشهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، روابط عمومی فرودگاه جهرم از قول رضا بدیعی فرد اعلام نمود: این پرواز را هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از چهارشنبه ششم آذر (فردا) از جهرم به مشهد انجام خواهد داد.

پرواز برقرار شده روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت 11 و 40دقیقه از فرودگاه جهرم به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با شماره 3458 انجام می گردد و سه ساعت طول خواهد کشید.

بازگشت پرواز مشهد به جهرم روزهای پنج شنبه هر هفته از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد فرودگاه جهرم با شماره پرواز 3359 در ساعت 11 و 15 دقیقه انجام خواهد شد و این پرواز ساعت 14 و 10 دقیقه در فرودگاه جهرم به زمین می نشیند.

پرواز جهرم به مشهد و بالعکس با استفاده از هواپیمای ATR انجام می گردد.

گزارش های رسیده حاکی است، با توجه به احتیاج شهرستان جهرم، تعداد پرواز راستا جهرم به تهران نیز به سه روز در هفته افزایش یافت.

با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده، پرواز تهران به جهرم با شماره پرواز 3326 ساعت 8 و 45 دقیقه چهارشنبه هر هفته از 6آذرماه به صورت هفتگی ایجاد شده است.

با ایجاد این پروازها، فرودگاه جهرم در هفته 3 پرواز به تهران در روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه و یک پرواز به مشهد (چهارشنبه) خواهد شد.

جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27330

به "برقراری پرواز مستقیم جهرم - مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز مستقیم جهرم - مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید