برگزاری اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری خراسان رضوی و همایش تجلیل از سرمایه گذاران خارجی حوزه گردشگری و هتل داری

به گزارش مهسان بلاگ، نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری خراسان رضوی و همایش تجلیل از سرمایه گذاران خارجی حوزه گردشگری و هتل داری با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از تاریخ 16 الی19 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار گردید.

برگزاری اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری خراسان رضوی و همایش تجلیل از سرمایه گذاران خارجی حوزه گردشگری و هتل داری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی این استان دراین باره گفت: حضور سرمایه گذارانی از کشورهای افغانستان،عراق و عربستان در قالب دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها و دهکده های گردشگری و سرمایه گذاران بخش مناطق نمونه گردشگری و هتل داری استان از جمله مهمترین بخشهای این مشارکت بود.

او ادامه داد: هم چنین از ساعت 18.30 الی20 چهارشنبه 17 بهمن نیز با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، معاونان سرمایه گذاری و گردشگری استان، مدیر کل دفتر سرمایه گذاری استانداری پنلی تخصصی در حوزه سرمایه گذاری گردشگری چالشها، فرصتها و مشوق ها با استقبال کم نظیر سرمایه گذاران ،علاقه مندان و سرمایه گذاران از کشورهای پاکستان،افغانستان و عراق برگزار گردید.

مکرمی فر درباره دیگر برنامه های این نمایشگاه گفت: همچنین پنج شنبه 18 بهمن ماه همایش تجلیل از سرمایه گذاران خارجی استان خراسان رضوی با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس سازمان خدمات سرمایه گذاری کشور، استاندار، تعدادی از نمایندگان مجلس ، مدیران کل و دست اندرکاران و ... برگزار گردید و 5 نفر از سرمایه گذاران خارجی بخش گردشگری و هتل داری مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی یادآورشد: استان خراسان رضوی، هم در زمینه برخورداری از تعداد بالای تاسیسات گردشگری به ویژه واحدهای اقامتی، ورود گردشگر، ایجاد اشتغال پایدار و تعداد و حجم پروژه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری پیشگام و استان برترین ها به شمار می رود.

مکرمی فر اضافه نمود: خراسان رضوی ضمن برخورداری از 2230 تاسیسات گردشگری فعال و درحال بهره برداری با 35000 اشتغال مستقیم، دارای 290 پروژه گردشگری در حال ساخت با حجم سرمایه گذاری 8000 میلیارد تومان و اشتغال زایی حدود 10800 نفر است که قابل مقایسه با دیگر بخش ها در استان و سایر استان های کشور نیست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15397

به "برگزاری اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری خراسان رضوی و همایش تجلیل از سرمایه گذاران خارجی حوزه گردشگری و هتل داری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری خراسان رضوی و همایش تجلیل از سرمایه گذاران خارجی حوزه گردشگری و هتل داری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید